Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Kia Niro navigatie updaten welk model versie ?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Beste Forum leden, was vandaag voor klein onderhoud met mijn Kia Niro bij de dealer en zag daar dat ik zelf de navigatie kan updaten dat lijkt mij wel handig

Dus heb eerst geprobeerd de software te downloaden en liep toen tegen de modelkeuze aan. ik heb een Kia Niro HEV, order geplaatst eind 2019, geleverd februari 2020, dus de vraag is moet ik dan de HEV 2019 of 2020 kiezen of maakt dat niet uit.
Ik heb ook de instellingen in de auto bekeken en screenshots van e.e.a. gemaakt, maar daar wordt ik niet veel wijzer van. ik wil niet het risico lopen dat het fout gaat dus wil dat wel zeker weten.

Screenshots heb ik toegevoegd.

20230713_145015.jpg

20230713_145023.jpg

Geplaatst

Dank je HansH het is inderdaad gelukt met de HEV MY 20 die heb ik gedownload en heb mijn kia geupgrade. 

Begrijp alleen niet zoveel van de verhalen die ik op dit forum lees, motor wel of niet laten draaien tijdens het proces en "duurt wel een uur"
Voor alle zekerheid heb ik het proces gestart met de motor aan, maar zodra het draaide de motor uitgezet en na minuutje of 10 weer voor alle zekerheid even aan, en daarna weer uit toen ik na ongeveer een half uur weer ging kijken was het proces klaar en stond bij de gegevens dat het bijgewerkt was en ook de waarde's zoals in de screenshots getoond waren allemaal gewijzigd en overal stond wel iets van 23 of 2023 in.
Vreemd genoeg stond bij de mkbd software geen versie ingevuld ? zal eerdaags ff checken of alles nog werkt :)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...