Jump to content

Werkende aircopomp vervangen, maar doet t niet.

Recommended Posts

Posted

Hallo, wij hebben gisteren, uit een kia picanto 2012, een werkende aircopomp uitgehaald en die geplaats in een picanto van 2013.

We hebben alles gecontrolleerd, en na gelopen.

Maar de airco word nergens koud, op geen enkele leiding word die koud.

We hebben hem al door geblazen en overal komt er lucht uit.

Heeft iemand mss enig idee wat dit zou kunnen zijn.

De pomp werkt gewoon.

Posted
2 uur geleden, zei curahen:

De lage druk daalt, en de hoge liept op. we hebben ook op lekage gecontrolleerd, en niks gevonden.

kijk ook even of je cabine filter niet verstopt zit 

Posted

Dan verdenk ik er toch op de een of andere manier dat er een bediningsklep in je kachel huis of stuk is of niet word aangestuurd ?

kun je wel je kachel warm en koud bedienen ? Of geeft deze altijd de zelfde temperatuur ?

en toch zou er dan een leiding wel koud moeten worden

tot hoe hoog loopt de hoge druk open tot hoe ver gaat de lage druk terug ?? 
als dit te hoog en te laag is zou je expansie ventiel ook verstopt kunnen zitten 

Posted

De kachel word wel iets warmer, maar of dit goed genoeg is, is moeilijk hier te zeggen, we wonen in Curacao namelijk. Maar hij word wel iets warmer, dan normaal.

Van t expansie ventiel, zal ik zo ff na kijken. bda

Posted

Wat ik vergeten bent om er bij te vertellen, is dat wanneer de airco aangaat, de auto aanzienlijk , kracht en snelheid verlies, het lijkt dan echt er op dat de auto heel veel moeite heeft om vermogen te leveren.

Posted

Pffff heel vreemd dan toch de werking van de kleppen in het kachel huis controleren niet dat er een niet word aangestuurd of is afgebroken 

• 11 months later...
  • 1 month later...
Posted
Op 17-7-2024 om 11:34, zei KarinvL:

En wat was nu uiteindelijk het probleem?

Ik heb hetzelfde met mn Kia Picanto. 

zijn al een jaar niet meer op het forum geweest dus denk dat je hier geen antwoord op gaat krijgen