Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Verschillen in verbruik in de Kia app en scherm in de auto

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Beste Kia gebruikers, het valt mij op dat het verbruik getoond op het schermpje in de auto veel positiever is dan getoond in de app. Zijn er gebruikers die hetzelfde ondervinden. Weet iemand welk medium het juiste verbruik aangeeft?

zie de foto’s 

20230719_121236.jpeg

Screenshot_20230719-121519_Kia Connect.jpeg

Geplaatst

Klopt inderdaad (niet). Ik heb precies dit al een half jaat aan de dealer gemeld. Inmiddels een handvol malen. Ik heb diverse contacten met KIA gehad waar ze zelfs vroegen  om meer info (veelbelovend dus); maar ook na 6 maanden is er niets aan verbeterd. De fout zit er volgens mij grotendeels in dat de programmeur van de APP niet snapt dat je de recuperatie van het verbruik af moet trekken voordat je een gemiddeld mverbruik uitrekend. De fout is iets complexer dan dat; ik vermoed dat ook de 250 watt die de auto zelf nodig heeft niet verrekend wordt. Erg teleurstellend dat KIA dit niet gewoon even oplost (er wordt vast 'hard' aan gewerkt......).

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...