Jolien Posted July 24, 2023 Posted July 24, 2023 Hoi! Wellicht heeft iemand hier een idee. Als ik met de e niro door bijvoorbeeld een laan rijd, ik heb de verlichting altijd op automatisch staan. Dan ben ik net een flikkerende kerstboom, aan uit aan uit.. Is er een manier om de tijdsduur dat de lampen aan blijven, voor de auto zegt, het is hier licht genoeg, te verlengen? Ipv 10 sec een minuut bijvoorbeeld?? Dank dank duizendmaal dank Quote
gjcvro Posted July 24, 2023 Posted July 24, 2023 Ik heb hem ook no niet gevonden, denk ook niet dat het er op zit Enige optie is gewoon je lampen aan zetten, of er mee leren leven. Sowieso zit er al een redelijke vertraging op, dus hij zal niet bij elke boom aan en uit gaan. Quote
fiddler Posted July 25, 2023 Posted July 25, 2023 HEV, erger me wel aan de traagheid van aan- en uit gaan, bij VW is dat stuk beter. Quote
Rick O Posted July 25, 2023 Posted July 25, 2023 Ik reed gisteren een tunnel in en vond ze juist best wel snel aangaan. Ik vind het vervelender dat ze bij regen niet vanzelf aangaan. Dit gebeurt bij Volvo/Mercedes dan weer wel automatisch Quote
Recommended Posts