Pede69 Geplaatst 23 Augustus, 2023 Geplaatst 23 Augustus, 2023 Hallo allemaal, Sinds een paar dagen werkt de drukknop op mijn keyless handgreep van het linker voorportier niet goed meer. Ik moet deze veelvuldig indrukken om het portier te kunnen openen dan wel te sluiten. Het mechanisme zelf werkt wel, met de afstandsbediening kan ik moeiteloos het portier openen en sluiten, de drukknop op het rechterportier werkt feilloos dus dat is het probleem niet. Ik zelf vermoed slijtage door het veelvuldig gebruik. Weet iemand wat ik hier het beste mee kan doen? Moet de handgreep vervangen worden, is er misschien een manier om de handgreep uit elkaar te halen en het euvel te kunnen verhelpen? Alvast bedankt! Quote
fiddler Geplaatst 23 Augustus, 2023 Geplaatst 23 Augustus, 2023 GVB autoparts, Apeldoornselaan Den Haag repareert ze .. Quote
xtra40 Geplaatst 23 Augustus, 2023 Geplaatst 23 Augustus, 2023 Kijk eerst even in je deur of je geen draad breuk hebt Quote
Rene En Monique AGENDA Geplaatst 29 Augustus, 2023 Geplaatst 29 Augustus, 2023 (aangepast) Is goed zelf te doen, bij ali de switches gekocht, half uurtje werk meestal is het een gaatje in de rubber switch die gaat door vocht sluiting maken. ik kan je de switch types op,ali wel,doorgeven en als je niet te ver woon wil,ik je ook wel helpen. Succes 29 Augustus, 2023 aangepast door Rene En Monique AGENDA 1 Quote
Pede69 Geplaatst 30 Augustus, 2023 Topic Starter Geplaatst 30 Augustus, 2023 8 uur geleden, zei Rene En Monique AGENDA: ik kan je de switch types op,ali wel,doorgeven en als je niet te ver woon wil,ik je ook wel helpen. Succes Hoi Rene, zie PB! Quote
Pede69 Geplaatst 1 September, 2023 Topic Starter Geplaatst 1 September, 2023 Op 30-8-2023 om 01:51, zei Rene En Monique AGENDA: Is goed zelf te doen, bij ali de switches gekocht, half uurtje werk meestal is het een gaatje in de rubber switch die gaat door vocht sluiting maken. ik kan je de switch types op,ali wel,doorgeven en als je niet te ver woon wil,ik je ook wel helpen. Succes Hoi Rene, ik heb je PB gestuurd. Kun je mij die switch types doorgeven? Quote
Alonso Geplaatst 14 Februari, 2025 Geplaatst 14 Februari, 2025 Hey Pede69, Ik heb dezelfde probleem met mijn kia rio. Kan ik ook de switch type van jou krijgen? Dit wil ik ook bij Ali bestellen. Alvast bedankt. Quote
Murcielaygo Geplaatst 14 Februari, 2025 Geplaatst 14 Februari, 2025 @Rene En Monique AGENDA is sinds 30-8-2023 niet meer online geweest, dus ik acht de kans op reactie laag helaas... Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.