beatrix Geplaatst 30 Augustus, 2023 Geplaatst 30 Augustus, 2023 Als ik het panoramadak open heb en ik wil het sluiten gaat ook de hemel dicht. Bestaat er een instelling of mogelijkheid dat alleen het panoramadak sluit? Of gaat het niet anders? Quote
ErikSportV Geplaatst 30 Augustus, 2023 Geplaatst 30 Augustus, 2023 Korter de knop aantikken? Dat werkt bij openen wel in ieder geval Quote
Wim-A Geplaatst 30 Augustus, 2023 Geplaatst 30 Augustus, 2023 (aangepast) Het is een kwestie van 'met gevoel' de schakelaar bedienen. Wat ook kan: de schakelaar indrukken, zodat het dak in de 'kiepstand' komt, en daarna nog een keer drukken om te sluiten. Zo blijft het zonnescherm open. 30 Augustus, 2023 aangepast door Wim-A 1 Quote
chrisvhv Geplaatst 30 Augustus, 2023 Geplaatst 30 Augustus, 2023 Iets minder ver de knop naar voren drukken, de knop heeft 4 posities, 2 naar voren en 2 naar achteren. Verstuurd vanaf mijn SM-G998B met Tapatalk Quote
beatrix Geplaatst 30 Augustus, 2023 Topic Starter Geplaatst 30 Augustus, 2023 OK, ik ga het proberen....... Dank voor de info. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.