Henri497 Geplaatst 26 Februari Geplaatst 26 Februari 20 uur geleden, zei Stijn11: Hoi allemaal, February dit jaar kia sportage dynamicplusline experience green besteld. Nu afwachten wanneer die komt. Ze zeggen +- 3 maanden. Hallo Stijn, Welkom en hopelijk valt de levertijd mee. Succes met wachten en alvast veel veilige en plezierige kilometers toegewenst Ben benieuwd naar de eerste foto's. Quote
Stijn11 Geplaatst 2 Maart Geplaatst 2 Maart Op 26-2-2025 om 18:35, zei Henri497: Hallo Stijn, Welkom en hopelijk valt de levertijd mee. Succes met wachten en alvast veel veilige en plezierige kilometers toegewenst Ben benieuwd naar de eerste foto's. Dank je wel. Ik hoop inderdaad dat het korter duurt. Ik lees hier een daar 5 a 6 maanden van mensen nou dat hoop ik dus niet. Ik vind 3 maanden al lang Ik zal als die binnen is zeker de foto's plaatsen. Quote
Inez Geplaatst 2 Maart Geplaatst 2 Maart Ik heb op 10 Oktober 2024 een Sportage GT-line diesel besteld.Deze week in ontvangst mogen nemen ( 12 Febr)4 maanden levertijd in België In NL zou de levertijd 8 maanden zijnVerzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Wim-A Geplaatst 2 Maart Geplaatst 2 Maart 40 minuten geleden, zei Inez: In NL zou de levertijd 8 maanden zijn Zoals gezegd: ik denk dat de diesel in NL niet geleverd wordt. Quote
DutchBullies Geplaatst 3 Maart Geplaatst 3 Maart Hallo allemaal, Wij hebben eind december 2024 onze sportage DynamicPlusLine HEV besteld via ANWB lease. We kunnen onze sportage deze donderdag 6 maart 2025 ophalen Dus inderdaad ongeveer 3 maanden wachten. Groetjes, Claudia Quote
Stijn11 Geplaatst 3 Maart Geplaatst 3 Maart 3 uur geleden, zei DutchBullies: Hallo allemaal, Wij hebben eind december 2024 onze sportage DynamicPlusLine HEV besteld via ANWB lease. We kunnen onze sportage deze donderdag 6 maart 2025 ophalen Dus inderdaad ongeveer 3 maanden wachten. Groetjes, Claudia Hoi Claudia, dat is top zeg. Succes donderdag en veel rijplezier. Dan zal het voor mij in Mei worden. 2 Quote
Stijn11 Geplaatst 18 Maart Geplaatst 18 Maart Goeiedag allemaal. Weten jullie of het zin heeft om de dealer te vragen of zij kunnen zien wat de status is van de levertijd? Ik heb mijn kia sportage dynamicplusline experience green op 7 Februari besteld. Dus was benieuwd wat de levertijden nu zijn. Quote
Wim-A Geplaatst 19 Maart Geplaatst 19 Maart 16 uur geleden, zei Stijn11: Goeiedag allemaal. Weten jullie of het zin heeft om de dealer te vragen of zij kunnen zien wat de status is van de levertijd? Ik heb mijn kia sportage dynamicplusline experience green op 7 Februari besteld. Dus was benieuwd wat de levertijden nu zijn. Je kunt het altijd vragen, maar ik voorspel dat ze zullen zeggen dat 'zij het ook niet weten'. 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.