chefke09 Posted October 29, 2009 Share Posted October 29, 2009 hoi mijn spatlappen bij de wielkasten zijn kapot weet iemand toevallig waar ik die nog kan krijgen. ik heb de kiadealer gebeld maar die zijden dat die niet meer leverbaar waren. heeft iemand een oplossing dan hoor ik het graag'. groetjes rick. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted October 29, 2009 Share Posted October 29, 2009 Oerkia, bijna 11 jr. Probeer het eens bij een Halfords oid suc6 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rio-man Posted October 29, 2009 Share Posted October 29, 2009 De autosloperijen die ook veel Kia doen (zoek even rond op dit forum), de betere automaterialen zaak, of misschien een zaak die veel doet met tuning en styling dat die aan iets dergelijks kunnen komen. Je ontkomt er haast niet aan om, als je nieuw koopt, dat je een universeel setje koopt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts