belinda Posted November 2, 2009 Posted November 2, 2009 nou het is dan zo ver zaterdag 21 nov gaat het gebeuren! hij is al in purmerend nog even wat dingetjes veranderen en dan kunnen we wat langer rijden dan een proefritje dan kunnen we de soul voor de deur parkeren ik kan niet wachten:grin: Quote
Smart Posted November 2, 2009 Posted November 2, 2009 Hallo Belinda, Allereerst welkom op het forum. Spannend, jouw Soul staat bij de dealer. Wanneer je hem hebt, krijgen we dan ook wat foto's te zien? Dat is bijna een wetmatigheid hier om je auto te tonen. Veel lees- en postplezier! Quote
bigwade Posted November 2, 2009 Posted November 2, 2009 Jaaaaaaah, Welkom. Toch geen WITTE hoop ik ? Quote
Relena Posted November 2, 2009 Posted November 2, 2009 Welkom op dit forum Belinda, Vertel ons welke Soul heb je besteld? Wij mijn vrouw en ik hebben zelf een Kia Soul bright silver X-tra met een aantal aanpassingen. we noemen onze Soul "Diva Platina". Kijk maar eens rond op het forum dan kom je hem vanzelf tegen. Laat snel wat horen als je hem hebt en vergeet de foto's niet. Groetjes, Relena Quote
belinda Posted November 2, 2009 Author Posted November 2, 2009 ik heb al wat foto's met mijn telefoon genomen hij is java bruin (heb nog twijfels over de tatoo) ik weet niet hoe je de foto's plaatst ben nog niet zo bekend met dit forum Quote
bigwade Posted November 2, 2009 Posted November 2, 2009 hij is java bruin (heb nog twijfels over de tatoo) Kind, Heerlijk ! Laat zien ) Quote
Smart Posted November 2, 2009 Posted November 2, 2009 ik heb al wat foto's met mijn telefoon genomen hij is java bruin (heb nog twijfels over de tatoo) ik weet niet hoe je de foto's plaatst ben nog niet zo bekend met dit forum Foto's plaatsen kan op verschillende manieren. Ik werk zelf met www.photobucket.nl . Map aanmaken en daarna kun je je foto's uploaden die je op een forum wilt plaatsen. Dan de IMG code kopi Quote
bigwade Posted November 2, 2009 Posted November 2, 2009 Wat een prachtig vb'tje..... dat heb je met een witte helaas niet....... (Zo, en nou hou ik er over op , haha) Quote
Recommended Posts