neho Posted November 19 Share Posted November 19 (edited) Goedenavond, Ik heb op 7 november de navigatie update van 6 november 2023 geïnstalleerd. Dat ging zonder enig probleem en alles werkte prima. Sinds vanochtend gaat er wel iets anders dan normaal. Als ik de e Niro start, komen op het multimedia scherm de gebruikelijke teksten: keuze gebruiker, waarschuwingen over veilig rijden en het verbinden met mijn telefoon. Als ik daarna op bevestigen druk, verschijnt niet de kaart zoals gebruikelijk maar de de tekst: "Voorbereiden" en daarna op en neergaande verticale balkjes. Dit duurt ongeveer 10 tot 15 seconden en daarna verschijnt de kaart op het scherm. Verder zijn er geen meldingen. Wie komt dit bekend voor? Vriendelijke groet, neho Edited November 19 by neho fout in de tekst Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beos Posted November 20 Share Posted November 20 Dat gebeurt bij mij ook regelmatig, heb er verder geen last van. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kiaap Posted November 20 Share Posted November 20 Vervelend. Heb er hier geen last van met de 2022 E-Niro. Volgens mij kan je de update ook een tweede keer installeren, wellicht een optie om zelf te proberen. Anders wachten op een volgende versie… 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neho Posted November 21 Author Share Posted November 21 Dank voor de antwoorden. Vandaag eens niet op bevestigen gedrukt, dan gaat alles normaal. Software kan altijd verstoord raken. De update heeft nog geen verandering gebracht in de aanwijzing bij het naderen van een afslag op de snelweg. "Bereidt U voor om de snelweg te verlaten ... . Er volgt een flauwe bocht naar rechts." Die flauwe bocht is meestal een zeer scherpe bocht. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts