Ga naar inhoud

Geen garantie: wat is slim?


Bernhard1986

Aanbevolen Berichten

We hebben recent een hele fijne Kia Ceed Sportwagon (phev) gekocht. Het is een import auto, 3 jaar oud en het rijdt geweldig. 
We wisten dat er een risico namen met een auto uit Duitsland en we hebben nog 6 maanden garantie vanuit de garage waar we ‘m kochten. Alleen voeren ze geen onderhoud e.d. uit. 
 

Vorige week was ik bij Kia in Rotterdam. Een ontzettend stroef en onplezierig gesprekje. Alle stempels staan in het boekje maar de auto komt 1 beurt tekort (15.000) om in aanmerking te komen voor garantie. Ik stond snel buiten en ik had even geen zin om door te vragen. 
 

We hebben hier in de buurt verschillende garages die ook voorheen Kia verkochten maar geen officiële dealer meer zijn. Maar ik weet niet wat nu slim is. We dachten zelf eraan een ANWB lidmaatschap maar ik hoor graag of jullie tips hebben? 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Oef, dat is wel zuur en goed om te weten dat iedere stempel telt. 

Een ANWB lidmaatschap kan nooit kwaad. Met een echt jonge auto misschien minder relevant, maar wij hebben het in het verleden altijd prettig gevonden om op de wegenwacht te kunnen rekenen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


2 uur geleden, zei RoyB90:

Oef, dat is wel zuur en goed om te weten dat iedere stempel telt. 

Een ANWB lidmaatschap kan nooit kwaad. Met een echt jonge auto misschien minder relevant, maar wij hebben het in het verleden altijd prettig gevonden om op de wegenwacht te kunnen rekenen.

Ja, en de houding van de dealer was niet echt vriendelijk. Jammer, gemiste kans. Inmiddels lid van de anwb en voor de rest tevreden met de Ceed. 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...