Jump to content

Sorento 2009 radio verwijderen.

Timo

Recommended Posts

Om de radio te verwijderen of bij de stekkers te komen voor bijvoorbeeld een carkit, ga je als volgt te werk.

Doe het ritsje open van de versellingspook.

Je hand onder het paneel stoppen en omhoog trekken aan de achterkant van de handrem.

Als je dit paneel weg hebt kan je verder.

Verwijder voorzichtig met een kunstof spatel oid het onderste paneel waar de ipod aansluiting in zit.

Van onderaf lukt het of vanaf de zijkant, dus niet tussen de twee panelen!

Deze zit behoorlijk vast maar gewoon geklikt.

Hierachter zitten twee schroeven verborgen die los moeten om de sierranden los te halen.

Zit ook gewoon geklikt maar behoorlijk vast.

Ook het speaker paneel zit geklikt.

Veel succes ermee.

post-173-1297852847,51_thumb.jpg

post-173-1297852847,92_thumb.jpg

post-173-1297852848,4_thumb.jpg

Edited by Timo
toevoeging

• 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Ik heb de uitvoering waar standaard de versterker op aangesloten zit af fabriek.

Dit tezamen met een sub die achterin is weg gebouwd.De versterker licht onder de passagiersstoel. Een en ander werkt veel via can bus systeem!

• 1 month later...
Ik heb de uitvoering waar standaard de versterker op aangesloten zit af fabriek.

Dit tezamen met een sub die achterin is weg gebouwd.De versterker licht onder de passagiersstoel. Een en ander werkt veel via can bus systeem!

Heb je zelf een nieuw systeem ingebouwd? Ik sta nl. op het punt een multimedia (gps/telefoon/radio) in te bouwen.

Wat is je ervaring?

Heb je zelf een nieuw systeem ingebouwd? Ik sta nl. op het punt een multimedia (gps/telefoon/radio) in te bouwen.

Wat is je ervaring?

Ik heb ernaar gekeken, maar durf het niet aan. Daarom maar besloten de dealer te vragen. Die doet het voor dezelfde prijs als gerenommerde internetstunters(in de goede betekenis) als navishop in nootdorp of ron de vries in zwaag. Zie mijn topic; Navigatiesysteem voor sorento

Dit lijkt dus precies op het systeem van de pro ceed.

Gelukkig zat er bij het inbouw pakket een formulier met foto's over waar de klemmetjes precies zaten. :lol: