Paul12 Posted December 5, 2023 Posted December 5, 2023 (edited) Iedere keer wanneer ik met de autosleutel in de buurt van de auto kom, openen de buitenspiegels (deuren blijven dan op slot). Dit is een overbodige actie. Is er een instelling mogelijk om de spiegels alleen uit te laten klappen bij openen van de deuren? Edited December 5, 2023 by Paul12 Quote
Kenniani Posted December 5, 2023 Posted December 5, 2023 (edited) Ja kan je uit zetten, volgens mij ook via de app, het liefst zou ik pas willen dat hij spiegels uitklapt bij het starten van voertuig, dus niet als ik even wat uit de auto wil pakken. Mijn andere auto kan dat wel Edited December 5, 2023 by Kenniani Quote
Paul12 Posted December 5, 2023 Author Posted December 5, 2023 Ik zie geen optie hiervoor in de app. Zou je aan kunnen geven waar het aan te passen is? Ik ben al even aan het zoeken, ook bij instellingen maar heb hier niets over kunnen vinden De door jou voorgestelde optie zou idd nog beter zijn! Quote
Paul12 Posted December 5, 2023 Author Posted December 5, 2023 Dank je wel, gevonden dmv je tip! staat onder voertuiginstellingen - licht - welkomstfunctie spiegels/licht Quote
Wim-A Posted December 6, 2023 Posted December 6, 2023 Sowieso: als je een instelling zoekt, vul gewoon een zoekwoord (in dit geval bijv 'welkom') in in de zoekfunctie bij instellingen. Werkt verbazend goed. Quote
Markoes Posted December 8, 2023 Posted December 8, 2023 Helaas zit de welkomsfunctie van de verlichting in de deurgrepen gekoppeld aan de het automatisch in/uitklappen van de spiegels. Zou dat graag losgekoppeld willen zien omdat ik bij winterse omstandigheden (nattigheid en vorst) de motoren van de spiegels niet wil overbelasten bij vastvriezen. Wil dan de verlichtingsfunctie behouden en de spiegels gewoon uitgeklapt laten. Maar dat kan dus niet. Ook al met de dealer overlegd. Antwoord van de dealer: "als de motoren van de spiegels kapot gaan, heb je gewoon 7 jaar garantie". Quote
Wim-A Posted December 8, 2023 Posted December 8, 2023 18 minuten geleden, zei Markoes: Antwoord van de dealer: "als de motoren van de spiegels kapot gaan, heb je gewoon 7 jaar garantie". Ben benieuwd of hij dat nog zo makkelijk zegt als je met doorgebrande spiegelmotoren voor de deur staat .... Quote
Recommended Posts