Paul12 Geplaatst 5 December, 2023 Geplaatst 5 December, 2023 (aangepast) Iedere keer wanneer ik met de autosleutel in de buurt van de auto kom, openen de buitenspiegels (deuren blijven dan op slot). Dit is een overbodige actie. Is er een instelling mogelijk om de spiegels alleen uit te laten klappen bij openen van de deuren? 5 December, 2023 aangepast door Paul12 Quote
Kenniani Geplaatst 5 December, 2023 Geplaatst 5 December, 2023 (aangepast) Ja kan je uit zetten, volgens mij ook via de app, het liefst zou ik pas willen dat hij spiegels uitklapt bij het starten van voertuig, dus niet als ik even wat uit de auto wil pakken. Mijn andere auto kan dat wel 5 December, 2023 aangepast door Kenniani Quote
Paul12 Geplaatst 5 December, 2023 Topic Starter Geplaatst 5 December, 2023 Ik zie geen optie hiervoor in de app. Zou je aan kunnen geven waar het aan te passen is? Ik ben al even aan het zoeken, ook bij instellingen maar heb hier niets over kunnen vinden De door jou voorgestelde optie zou idd nog beter zijn! Quote
Wim-A Geplaatst 5 December, 2023 Geplaatst 5 December, 2023 Is dat niet iets van 'welkom' ofzo? Quote
Paul12 Geplaatst 5 December, 2023 Topic Starter Geplaatst 5 December, 2023 Dank je wel, gevonden dmv je tip! staat onder voertuiginstellingen - licht - welkomstfunctie spiegels/licht Quote
Wim-A Geplaatst 6 December, 2023 Geplaatst 6 December, 2023 Sowieso: als je een instelling zoekt, vul gewoon een zoekwoord (in dit geval bijv 'welkom') in in de zoekfunctie bij instellingen. Werkt verbazend goed. Quote
Markoes Geplaatst 8 December, 2023 Geplaatst 8 December, 2023 Helaas zit de welkomsfunctie van de verlichting in de deurgrepen gekoppeld aan de het automatisch in/uitklappen van de spiegels. Zou dat graag losgekoppeld willen zien omdat ik bij winterse omstandigheden (nattigheid en vorst) de motoren van de spiegels niet wil overbelasten bij vastvriezen. Wil dan de verlichtingsfunctie behouden en de spiegels gewoon uitgeklapt laten. Maar dat kan dus niet. Ook al met de dealer overlegd. Antwoord van de dealer: "als de motoren van de spiegels kapot gaan, heb je gewoon 7 jaar garantie". Quote
Wim-A Geplaatst 8 December, 2023 Geplaatst 8 December, 2023 18 minuten geleden, zei Markoes: Antwoord van de dealer: "als de motoren van de spiegels kapot gaan, heb je gewoon 7 jaar garantie". Ben benieuwd of hij dat nog zo makkelijk zegt als je met doorgebrande spiegelmotoren voor de deur staat .... Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.