marcelstevens Posted December 28, 2023 Posted December 28, 2023 Hallo, Sinds november 2023 heb ik de Sorento PHEV. Klopt het dat de Android app niet goed werkt? Als ik geladen heb zie ik niet het juiste percentage. Hij blijft op nul % staan terwijl hij 100% moet Ook is het niet mogelijk om de opties van de klimaatregeling zoals voorruit of achterruitverwarming etc aan te zetten. Hebben jullie dit ook? Quote
JohT Posted January 4, 2024 Posted January 4, 2024 Probeert de status knop en de update knop dan refresh het. Quote
marcelstevens Posted January 4, 2024 Author Posted January 4, 2024 Hallo John Waar zit de update knop? Quote
Murcielaygo Posted January 4, 2024 Posted January 4, 2024 Rechtsboven, naast het belletje lijkt mij? Quote
marcelstevens Posted January 4, 2024 Author Posted January 4, 2024 Gevonden. Knop werkt wel. Zegt dat status bijgewerkt is maar niet het laadpercentage. Blijft helaas op 0 staan. Quote
Recommended Posts