roland1 Posted November 6, 2009 Posted November 6, 2009 Hallo, Heeft iemand enig idee wat de kosten zijn van het vervangen distibutieriem (90.000 km) en een grote beurt samen? Sportage is van 2007. Alvast bedankt! Groeten Roland Quote
scorpioshuma Posted November 6, 2009 Posted November 6, 2009 Als je een account hebt op MijnKia dan kun je dat zo zelf bekijken. mvg, dave Quote
Gerrit Speelman Posted November 6, 2009 Posted November 6, 2009 Als je een account hebt op MijnKia dan kun je dat zo zelf bekijken.mvg, dave Te duur bij de dealer . Distributie riem ruim 550 euro. En dat voor 3 uurtjes werk !!! Quote
roland1 Posted November 7, 2009 Author Posted November 7, 2009 Als je een account hebt op MijnKia dan kun je dat zo zelf bekijken.mvg, dave Bedankt Dave! Quote
roland1 Posted November 7, 2009 Author Posted November 7, 2009 Te duur bij de dealer . Distributie riem ruim 550 euro. En dat voor 3 uurtjes werk !!! Ik had al zo'n vermoeden. En dan komt de grote beurt er nog bij........ga eens even nadenken. Bedankt in ieder geval! groeten Roland Quote
Relena Posted November 7, 2009 Posted November 7, 2009 Hallo,Heeft iemand enig idee wat de kosten zijn van het vervangen distibutieriem (90.000 km) en een grote beurt samen? Sportage is van 2007. Alvast bedankt! Groeten Roland Zo jij maakt heel wat kilometers dan is die distributie riem ook wel nodig. Groetjes, Relena Quote
scorpioshuma Posted November 7, 2009 Posted November 7, 2009 Ik had al zo'n vermoeden. En dan komt de grote beurt er nog bij........ga eens even nadenken.Bedankt in ieder geval! groeten Roland Het kan natuurlijk wel belangrijk zijn voor je garantie. En wat is je garantie je waard ? mvg, dave Quote
roland1 Posted November 7, 2009 Author Posted November 7, 2009 Zo jij maakt heel wat kilometers dan is die distributie riem ook wel nodig.Groetjes, Relena Tja, ik ga graag op vakantie, dat heb je met een auto met genoeg bagageruimte. Quote
Relena Posted November 7, 2009 Posted November 7, 2009 Kan ik me heel goed voorstellen Roland1. Maar ga in ieder geval snel voor die nieuwe distributie riem niet te lang nadenken. Dan kan het nog duurder worden (denk aan je motor). Quote
bigwade Posted November 7, 2009 Posted November 7, 2009 Als je een account hebt op MijnKia dan kun je dat zo zelf bekijken.mvg, dave Ik kan dat bij mijn "mijnkia" niet meer vinden, die prijzen, of ik kijk er wel heel erg overheen. Quote
Derk Posted November 7, 2009 Posted November 7, 2009 Het staat er nog wel op hoor. Moet je "onderhoudsofferte" aanklikken, daarna kun je aankruisen wat je aan je auto wilt laten doen Quote
Rick Horst Posted November 7, 2009 Posted November 7, 2009 ik heb vandaag een heel mooi boekje bij de dealer gekregen met allemaal onderhoudsprijzen. ik zag in je voorstel topic dat je een 2.0 cvvt hbet en daarvoor zijn de voor een grote beurt €356,- en de prijzen voor een dist riem €606,-. ze raden aan om na 5 jaar of bij 90.000 km de dist riem te vervangen. hoop dat je hier wat mee kan. Quote
hansW Posted November 11, 2009 Posted November 11, 2009 Hallo,Heeft iemand enig idee wat de kosten zijn van het vervangen distibutieriem (90.000 km) en een grote beurt samen? Sportage is van 2007. Alvast bedankt! Groeten Roland Hallo Roland1, Bij de laatste wintercheck 7november j.l. geinformeerd bij de dealer. Reken op ca € 1000,00 Quote
Recommended Posts