Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hallo,

Heeft iemand enig idee wat de kosten zijn van het vervangen distibutieriem (90.000 km) en een grote beurt samen? Sportage is van 2007.

Alvast bedankt!

Groeten Roland

Posted
Te duur bij de dealer . Distributie riem ruim 550 euro. En dat voor 3 uurtjes werk !!!

Ik had al zo'n vermoeden. En dan komt de grote beurt er nog bij........ga eens even nadenken.

Bedankt in ieder geval!

groeten Roland

Posted
Hallo,

Heeft iemand enig idee wat de kosten zijn van het vervangen distibutieriem (90.000 km) en een grote beurt samen? Sportage is van 2007.

Alvast bedankt!

Groeten Roland

Zo jij maakt heel wat kilometers dan is die distributie riem ook wel nodig.

Groetjes,

Relena

Posted
Ik had al zo'n vermoeden. En dan komt de grote beurt er nog bij........ga eens even nadenken.

Bedankt in ieder geval!

groeten Roland

Het kan natuurlijk wel belangrijk zijn voor je garantie.

En wat is je garantie je waard ?

mvg,

dave

Posted
Zo jij maakt heel wat kilometers dan is die distributie riem ook wel nodig.

Groetjes,

Relena

Tja, ik ga graag op vakantie, dat heb je met een auto met genoeg bagageruimte.

Posted

Kan ik me heel goed voorstellen Roland1.

Maar ga in ieder geval snel voor die nieuwe distributie riem niet te lang nadenken.

Dan kan het nog duurder worden (denk aan je motor).

Posted
Als je een account hebt op MijnKia dan kun je dat zo zelf bekijken.

mvg,

dave

Ik kan dat bij mijn "mijnkia" niet meer vinden, die prijzen, of ik kijk er wel heel erg overheen.

Posted

Het staat er nog wel op hoor. Moet je "onderhoudsofferte" aanklikken, daarna kun je aankruisen wat je aan je auto wilt laten doen

Posted

ik heb vandaag een heel mooi boekje bij de dealer gekregen met allemaal onderhoudsprijzen. ik zag in je voorstel topic dat je een 2.0 cvvt hbet en daarvoor zijn de voor een grote beurt €356,- en de prijzen voor een dist riem €606,-.

ze raden aan om na 5 jaar of bij 90.000 km de dist riem te vervangen. hoop dat je hier wat mee kan.

Posted
Hallo,

Alvast bedankt!

Groeten Roland

Hallo Roland1,

Bij de laatste wintercheck 7november j.l. geinformeerd bij de dealer.

Reken op ca € 1000,00