bas frederix Posted February 3, 2024 Posted February 3, 2024 We zijn aan het kijken voor een Ceed Sw maar we twijfelen tussen het model van 2021 en 2022. Het 2022 model is iets duurder maar in mijn ogen mooier. Enigste wat mij op valt is dat er in de meeste 2022 modellen er een kleiner infotainment inzit. Wat is het verschil tussen die 2 ? gr Bas Quote
LDN Posted February 3, 2024 Posted February 3, 2024 We zijn aan het kijken voor een Ceed Sw maar we twijfelen tussen het model van 2021 en 2022. Het 2022 model is iets duurder maar in mijn ogen mooier. Enigste wat mij op valt is dat er in de meeste 2022 modellen er een kleiner infotainment inzit. Wat is het verschil tussen die 2 ? gr BasKan alleen maar zeggen dat in mijn 22 model (nieuwe logo) een breed scherm zit. Met. Vind dat zelf fijner met Carplay/Android Auto. Maar met een kleiner scherm werkt dat net zo goed.Verstuurd vanaf mijn Pixel 7 met Tapatalk Quote
Solution marijn.hak Posted February 3, 2024 Solution Posted February 3, 2024 Voor de facelift waren er twee varianten van het infotainment: 8 en 10 inch uit mijn hoofd. Of dit na de facelift nog zo is weet ik niet. Denk dat het vooral met het uitrustingsniveau te maken heeft of je de 8 of 10 inch hebt. Ik rij een Proceed uit 2021 en deze krijgt ook nog regelmatig nieuwe updates van de infotainment software. Verstuurd vanaf mijn Pixel 7 met Tapatalk Quote
Recommended Posts