diede Geplaatst 7 Maart, 2024 Geplaatst 7 Maart, 2024 Weet iemand wat dit pictogram is? sinds dit opeens in mijn kia niro plugin hybride staat remt de auto automatisch iedere keer als ik het gas loslaat. het lijkt een soort functie te zijn die zorgt dat je steeds je accu maximaal bijlaadt. Waar zet ik dit uit? Het stond opeens aan. Ik heb het niet bewust aangezet. Quote
Murcielaygo Geplaatst 7 Maart, 2024 Geplaatst 7 Maart, 2024 Regeneratief remmen?Kon je dat niet instellen met de flippers op het stuur? Quote
diede Geplaatst 7 Maart, 2024 Topic Starter Geplaatst 7 Maart, 2024 Geen idee. Zal eens kijken. Die kan ik mischien per ongeluk aangeraakt hebben.... Quote
Ben H Geplaatst 14 Maart, 2024 Geplaatst 14 Maart, 2024 Dit pictogram geeft de mate van regenereren aan. Er kunnen 1, 2 of 3 pijltjes in het pictogram staan. Elke klik met rechter flipper verminderd het regenereren en verdwijnt 1 pijltje in het pictogram, bij elke klik met de linker flipper neemt het regenereren (en daarmee het afremmen bij gas loslaten) weer toe. 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.