Debora Bakker Geplaatst 9 Maart, 2024 Geplaatst 9 Maart, 2024 Hi Kia vrienden, Ik heb even een vraagje. Mijn antenne is afgebroken en zoek een andere maar die zoektocht maakt het voor mij niet makkelijk. Heb al verschillende kanalen geprobeerd maar krijg geen reactie. Zoals onderdelenlijn, marktplaats. facebook. Is er hier op het forum een onderdelen groep waar spullen 2dehands te koop aangeboden worden of heeft iemand voor mij een antenne liggen die ik kan overnemen? Heb hetzelfde probleem met mijn achterlicht daar is het glas van kapot maar is niet de standaard achterlicht die je vaak ziet bij de Kia Sorento. Wie kan mij sowieso helpen aan een antenne hij staat nu momenteel gedemonteerd en heb de oude al verwijderd maar had niet gedacht dat een 2dehandse antenne zo moeilijk te vinden is. Als iemand ook een achterlicht weet rechts achter is dat ook fijn. De foto met de 2 achterlicht units moet ik dus het model hebben van de rechter op de foto niet de linker. Maar antenne is nu prio omdat ik nu niet kan rijden met de auto. Groetjes Debora. Quote
Murcielaygo Geplaatst 9 Maart, 2024 Geplaatst 9 Maart, 2024 Het achterlicht weet ik niet, maar die antenne ziet eruit als een standaard elektrische antenne.Ze zullen niet meer zo dik gezaaid zijn, maar een GOEDE automaterialenzaak moet ze nog wel kunnen leveren lijkt mij.Als ik even snel kijk zie ik er ook bij Winparts, AutoDoc en zelfs AliExpress.Dat zijn dan wel "universele", maar met de beugel van de auto is het vrijwel zeker prima te monteren. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.