Durk Geplaatst 13 April, 2024 Geplaatst 13 April, 2024 Ik ben op zoek naar een (vaste) trekhaak voor mijn splinternieuwe Niro PHEV. Nu heb ik van de dealer begrepen dat alle trekhaken voor de Niro een insnede in de achterbumper nodig hebben. Mijn vraag is aan diegenen die al een trekhaak gemonteerd hebben of bij hen ook een stuk(je) uit de achterbumper is gezaagd en of dat in de dagelijkse praktijk erg zichtbaar is. Quote
Bastiaan75 Geplaatst 16 April, 2024 Geplaatst 16 April, 2024 Ik heb vorige week een nieuwe Niro EV opgehaald. Daar is geen deel van de bumper weggezaagd. Dit is de vaste trekhaak van Kia. Misschien is het anders voor de afneembare trekhaak. 1 Quote
Rob18 Geplaatst 16 April, 2024 Geplaatst 16 April, 2024 En zo een afneembare trekhaak. Je ziet het nauwelijks. Zelf nog afgewerkt met een buigbare klemstrip. 1 Quote
Aad Hessler Geplaatst 4 Mei, 2024 Geplaatst 4 Mei, 2024 Is het waar dat een aangesloten trekhaak de cruise control uitschakelt?? Quote
Rob18 Geplaatst 4 Mei, 2024 Geplaatst 4 Mei, 2024 Nee, dat is het enige dat ingeschakeld blijft. Quote
MarcelE Geplaatst 6 Mei, 2024 Geplaatst 6 Mei, 2024 Vorige week heb ik met een fietsendrager gereden. De achteruitrijcamera doet het ook gewoon. Alleen op het dashboard verschijnt in oranje de collission warning. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.