Ben H Geplaatst 16 April, 2024 Geplaatst 16 April, 2024 Sinds een paar dagen wordt op opdrachten vanaf de app niet meer gereageerd. De remote commando's en adresgegevens komen niet aan wel na verloop van enige minuten een melding dat de auto niet reageert. Wel komen meldingen vanaf de auto "laden volltooid" en "deur niet op slot" door. Weet iemand waar ergens een instelling fout staat? Quote
Smartsys Geplaatst 21 November, 2025 Geplaatst 21 November, 2025 Ik ervaar precies hetzelfde. Vanaf vorige week maandag komen remote commando's niet meer door. De actuele accustand en berichten van laden gestart en gestopt komen wel door. Hoe los ik dit probleem op? Quote
Beos Geplaatst 22 November, 2025 Geplaatst 22 November, 2025 (aangepast) Volgens mij is Kia Connect vervangen door een andere app. Als ik Kia Connect opstart verschijnt de volgende boodschap: Update-informatie De beschikbare services voor versies van Kia Connect ouder dan 4.0.0 zijn beperkt. Om alle services te kunnen blijven gebruiken, is een update naar de nieuwste versie vereist. Klik op [OK] hieronder om in de store naar de laatste versie te gaan. Na de update krijg je de mogelijkheid de nieuwe Kia App te downloaden 22 November, 2025 aangepast door Beos Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.