LisaVenga Geplaatst 17 Mei, 2024 Geplaatst 17 Mei, 2024 Ik ga proberen dit zo goed mogelijk uit te leggen Ik heb net een kia venga uit 2011 2ehands gekocht via marktplaats. Een automaat als dat nog belangrijk is. Ik ben eindelijk zover dat ik mijn telefoon gekoppeld heb aan de bluetooth en dat ik weet waar het bluetooth knopje zit (de aux knop). Naviagatie afspelen via mijn speakers gaat prima, alleen het probleem is dat tussendoor (als google maps even niks zegt op de stukken rechtdoor) dat dan de radio aan gaat. Ook als ik geen navigatie aan heb en geen muziek afspeel via mijn telefoon dan schiet hij over naar de radio. Ik kan de radio wel helemaal uit zetten maar dan kan ik ook niet bellen via de bluetooth. Ik had mijn kia picanto 2013 (met touchscreen scherm) altijd gewoon op de bluetooth staan, maar zonder dat er iets afspeelde. Kan dat ook bij de Venga? En dan nog 1 dingetje. Mijn lichten blijven aan staan als ik de auto uitloop. Bij mijn picanto gingen ze automatisch uit als ik de auto uitstapte. Heeft de venga ook een sutomatische uitschakel stand? Ik ben nogal vergeetachrig en ben bang dat ik ze aan laat staan en mijn accu leegloopt. Alvast bedankt Ps het lukt me niet om een foto toe te voegen maar het is een ouderwetse radio met knoppen, geen touchscreen. Quote
Murcielaygo Geplaatst 17 Mei, 2024 Geplaatst 17 Mei, 2024 Ondersteunt de radio naast handsfree ook Bluetooth Audio streaming (A2DP)?Want als dat zo is kun je misschien dat kiezen, dan zou het geluid van je telefoon naar de speakers moeten gaan, dus met een stille telefoon ook geen geluid.En anders het volume van de radio laag zetten en tijdens een instructie harder; de volumes staan ws los van elkaar. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.