Gerrit Speelman Posted November 21, 2009 Posted November 21, 2009 Hallo, Voor diegene die wil overstappen op winterbanden. Heb ik nog een set van 4 originele velgen 16inch voor de KIA Sportage 2005> in de aanbieding. vaste Vraagprijs 300,- euro.... Velgen zijn nog voor zien van banden. Hankook en Kuhmo. Alleen voldoen deze niet meer aan de eisen. Iemand geintereseerd? Mvgr Gerrit, Quote
Gerrit Speelman Posted November 22, 2009 Author Posted November 22, 2009 Gerrit,en plaatje helpt enorm Daar zeg je iets, Heb er even voor moeten googelen. Momenteel geen com. Maar het is dit model. Verkeren in perfecte staat. Geen stoeprand schade's etc. http://fotos.basicorange.nl/fotos/2/21SPFS_5.jpg Groeten Gerrit Quote
RHJ Posted November 22, 2009 Posted November 22, 2009 Dag Gerrit, weet je of deze ook passen op een 2009 Sportage? Heb wel serieuze interesse. Quote
Gerrit Speelman Posted November 22, 2009 Author Posted November 22, 2009 Dag Gerrit,weet je of deze ook passen op een 2009 Sportage? Heb wel serieuze interesse. Moet haast wel, ik weet niet of je ver weg zit van mij. Anders mag je altijd langs komen passen. Ik woon in de provincie Groningen, Siddeburen om precies te zijn. mail adres: gerritspeelman at hetnet punt nl Gg Quote
Gerrit Speelman Posted November 24, 2009 Author Posted November 24, 2009 Dag Gerrit,weet je of deze ook passen op een 2009 Sportage? Heb wel serieuze interesse. T Quote
RHJ Posted November 25, 2009 Posted November 25, 2009 Dag Gerrit, Groningen en dan Siddeburen in het bijzonder is voor mij niet bepaald naast de deur. Bovendien eten ze in die hoek geloof ik nog missionarissen...? Quote
Gerrit Speelman Posted November 25, 2009 Author Posted November 25, 2009 Dag Gerrit, Groningen en dan Siddeburen in het bijzonder is voor mij niet bepaald naast de deur. Bovendien eten ze in die hoek geloof ik nog missionarissen...? Hallo, haha, dat zijn de friezen en niet de groningers. Wij eten grunnerkouke. Ik wil ze eventueel ook wel verzenden. Laat dan de banden verwijderen om het gewicht te reduceren, Verzendkosten per twee zal rond de 24 euro zitten. Laat maar weten,,,, Gg Quote
RHJ Posted November 25, 2009 Posted November 25, 2009 In ieder geval Gronings gevoel voor humor! Dank voor het aanbod van de verzending maar een ritje naar Groningen is natuurlijk ook altijd het overwegen waard... Ik houd je voorstel nog even in beraad. Groet, Rob Quote
bigwade Posted November 25, 2009 Posted November 25, 2009 Groningen stad is een heerlijke stad en een dagje uit beslist de moeite waard als je daar toch in de buurt bent voor die velgen Neem een bob mee ! leuke kroegen ! Quote
Gerrit Speelman Posted December 11, 2009 Author Posted December 11, 2009 Groningen stad is een heerlijke stad en een dagje uit beslist de moeite waard als je daar toch in de buurt bent voor die velgenNeem een bob mee ! leuke kroegen ! En de "Glazen Huis" staat ook in Groningen van 18 T/M 24 December !! Radio 3FM - Serious Request - Serious Request 2009 Er gaat niets boven Groningen !! Quote
Smart Posted December 11, 2009 Posted December 11, 2009 Ik ken Groningen alleen van de Martini en de tor'n:mrgreen: Quote
Janelize Posted December 24, 2009 Posted December 24, 2009 Perfecte kans om de Kia weer eens te rijden!! Zijn er auto's die beter rijden dan?? Quote
Recommended Posts