Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Als sinds het begin ik in mijn Niro rijd, heb ik het probleem dat ik 1 persoon niet altijd kan bellen. Laat die persoon nu net mijn vrouw zijn. Als ik haar bel op iPhone of onze ouderwetse huislijn, als ik het contact aanklik om te bellen, gebeurd er niets. Trek ik het stekkertje uit mijn iPhone en bel dan opnieuw maar dan via BT... werkt ook niet. En dan heel soms lukt het wel, zowel via BT als ACP.

Wat heb ik gedaan:

Met en zonder kabeltje --> werkt meestaal niet maar sporadisch wel

Telefoon ontkoppeld en verwijderd (auto uit iPhone en iPhone uit auto) en opnieuw gekoppeld --> werkt niet

Kabeltje connecten voor het starten auto --> werkt niet

Kabeltje connected na het auto starten --> werkt niet

Persoon uit mijn iPhone verwijderd en opnieuw ingevoerd --> werkt niet

1 Nummer verwijderd uit het contact --> werkt niet

Ieder ander contact met 2 nummers --> werkt wel

Heeft er iemand soortgelijke ervaringen en/of eventueel een oplossing?

Geplaatst

Hoe staan de contactgegevens in het telefoonboek van je iPhone, vergelijk dat eens met een contactpersoon met ook tweenummers waar je geen problemen mee hebt. Hebben die contacten dezelfde opbouw? Ik zie soms wel eens problemen als een telefoonnummer is ingevoerd als 0612345678 of als +31612345678. (Kijk ook eens of nummer assistentie in je iPhone aan of uit staat en probeer het dan eens te bellen nadat je deze instelling hebt aangepast.

Geplaatst
Op 25-5-2024 om 09:23, zei chippie777:

Hoe staan de contactgegevens in het telefoonboek van je iPhone, vergelijk dat eens met een contactpersoon met ook tweenummers waar je geen problemen mee hebt. Hebben die contacten dezelfde opbouw? Ik zie soms wel eens problemen als een telefoonnummer is ingevoerd als 0612345678 of als +31612345678. (Kijk ook eens of nummer assistentie in je iPhone aan of uit staat en probeer het dan eens te bellen nadat je deze instelling hebt aangepast.

Dank voor je reactie.

Alle contacten hebben de zelfde opbouw, t.w.: +31 6 12 34 56 78 voor mobiel en +31 123 12 34 56 voor de vaste lijn. Het gekke is ook dat het vaak niet lukt, maar soms dus wel.

• 2 weken later...
Geplaatst
Op 29-5-2024 om 19:15, zei chippie777:

Lastig probleem. Staat nummer assistentie aan? zet dat dan eens uit, of als uit uit staat zet het dan eens aan. Kijken of dat helpt.

Hallo Chippie. Ik heb die instelling inderdaad aangepast en warempel 2x is het gelukt om mijn vrouw te bereiken. Maar wat ik ook gedaan heb is even een paar minuten gewacht met bellen, na het connecten. Dis ik zet de instelling weer terug en probeer het nog eens.

• 5 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...