hannyvan Posted November 23, 2009 Share Posted November 23, 2009 Halo, ik ben opzoek naar een elektraschema voor mijn Kia Sportage 1999, wie kan mij helpen, er zijn door de vorige eigenaar een aantal draden stuk gemaakt, nu wil ik kijken waar en hoe dat zit, groet Hans Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted November 25, 2009 Share Posted November 25, 2009 Hans, je auto heeft al wat ervaring (1999) maar ik hoop dat je geholpen kunt worden door de techniek kanjers op dit forum. Die zijn niet altijd aanwezig, dus heb geduld.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hannyvan Posted December 21, 2009 Author Share Posted December 21, 2009 HOI, ik heb een radio geplaatst met isao stekker, maar de geheugen van de radio blijft niet, kan iemand mij vertellen wat de code (volgorde) van de iso stekker is voor de sportage? ik heb een radio van een 2009 Kia sportage, denk dat er wat gewisselt moet worden met stroom draden, groet Hans Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts