hannyvan Geplaatst 23 November, 2009 Geplaatst 23 November, 2009 Halo, ik ben opzoek naar een elektraschema voor mijn Kia Sportage 1999, wie kan mij helpen, er zijn door de vorige eigenaar een aantal draden stuk gemaakt, nu wil ik kijken waar en hoe dat zit, groet Hans Quote
bigwade Geplaatst 25 November, 2009 Geplaatst 25 November, 2009 Hans, je auto heeft al wat ervaring (1999) maar ik hoop dat je geholpen kunt worden door de techniek kanjers op dit forum. Die zijn niet altijd aanwezig, dus heb geduld.. Quote
hannyvan Geplaatst 21 December, 2009 Topic Starter Geplaatst 21 December, 2009 HOI, ik heb een radio geplaatst met isao stekker, maar de geheugen van de radio blijft niet, kan iemand mij vertellen wat de code (volgorde) van de iso stekker is voor de sportage? ik heb een radio van een 2009 Kia sportage, denk dat er wat gewisselt moet worden met stroom draden, groet Hans Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.