Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

• Reacties 64
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geposte Afbeeldingen

Geplaatst

Ja, serieus. Anyway, ik wilde op voorhand gewoon eens kijken op internet wat dit systeem nu allemaal kan e.d.

Maar waarschijnlijk gaat hij gewoon doen waar hij voor bedoelt is, me van A naar B brengen. Dus ik zie het wel als ik de 2de week van Januari mijn auto krijg.

Thanks so far

Jeroen

Geplaatst

Op de internationale versie van de KIA forums staat dat men nog niet volledig te vreden is over de ingebouwde versie van de KIA navigatie. De mappen van bijv de UK zijn relatief oud, en hij loopt relatief vaak vast. hmmm misschien nog een paar kinderziektes?

Geplaatst

Daar doelde ik ook op eigenlijk... Tot nu toe fijn systeem moet ik zeggen, alleen komt er begin 2010 een update voor het Nederlandstalige gedeelte !

Geplaatst
Daar doelde ik ook op eigenlijk... Tot nu toe fijn systeem moet ik zeggen, alleen komt er begin 2010 een update voor het Nederlandstalige gedeelte !

Even afwachten dus maar tot alle kinderziektes eruit zijn en alle Mexicaanse griepspuiten en DKTP prikken zijn gehaald......:wink:

Geplaatst
Een beetje knullig vind je niet?

Allemaal de schuld van de Venga ! Daardoor is het nieuwe navigatie wat sneller geleverd en ach, iedereen verstaat toch wel een beetje engels ?

Geplaatst
Tja en vergeet niet de problemen met het updaten van de kaarten, laatstaan de taal omzetten van Eng naar NL op den duur.? Hmm

Omzetten taal? Als het goed is moet dat met de installatie CD/DVD geen enkel probleem zijn. Een kwestie van keuze maken uit de talen en daarna overzetten in het navigatiesysteem. Upgraden van kaarten gaat in

Geplaatst

Nauw ik heb samen met mijn collega er naar gekeken en die heeft een Engelstalige versie, de NL versie is gewoon niet beschikbaar op de installatie disc. Dealer heeft aangegeven dat er pas volgend jaar een NL versie beschikbaar is. Vonden wij gewoon niet kunnen.

• 1 maand later...
Geplaatst

Mijn C'eed Seven Business komt over twee weken, kan bijna niet wachten!

Jammer dat de lease-maatschappij 'm bij een andere dealer heeft ingekocht dan de dealer waar ik ben geweest om te kijken, maar ja.

Was zelf bij Kooimans in Utrecht, ben daar top geholpen. Proefrit gemaakt in een gewone c'eed, het full map navi systeem werd gedemonstreerd in een Venga.

Over het full map navi-systeem is eigenlijk geen info te vinden op internet. Zag al vragen op het forum voorbij komen naar het merk, ook kan ik nergens vinden of de camera voor achteruitrijden ook op de C'eed (SW) zit of dat dat is voorbehouden aan de Venga. Weet iemand dat?

Geplaatst

Ik moest trouwens zelf mijn dealer vertellen dat er een up-date aankwam, en dat ik dat gelezen had op het kiaclub forum.

Het antwoord dan zal er wel iets te regelen zijn, was niet helemaal naar mijn tevredenheid, dus ik ben benieuwd wanneer de eerste up-date's geinstalleerd worden.

Groet,

Jeroen

Geplaatst

heb net de Se7en een weekje in gebruik en navi werkt tot op heden goed. Moet nog wel geupdate worden naar nederlandstalig. Dealer heeft mij min of meer beloofd dat dat deze maand nog zou gaan gebeuren. In de handleiding ben ik de mogelijkheid wel tegen gekomen voor camera functie.... dus dat moet wel lukken.

Geplaatst

@ddekker

Naar mijn weten zit de achteruitrijcamera niet standaard op het full map navigatiesysteem van de Cee'd SW. Ik ben het in ieder geval niet tegengekomen in de optielijst of bij een uitvoering. Nu de Venga leverbaar is met deze camera, zullen de andere modellen mogelijk snel volgen met deze extra optie (geleverd bij de Full Map Navi).

Geplaatst

Er werd door KIA verteld dar de update januari geleverd zou worden, echter is dit veranderd naar: "het loop van het jaar" dus geduld is vereist want deze maand zal je

Geplaatst

De site van Navteq heeft het over 2Q, maar of ze het dan ook hebben over de taal update, of een reguliere up-date, geen idee.

Jeroen

Er werd door KIA verteld dar de update januari geleverd zou worden, echter is dit veranderd naar: "het loop van het jaar" dus geduld is vereist want deze maand zal je
Geplaatst

Wat ik al zei, heb gisteren gebeld met product management, die vertelde me dat de update naar Nederlands wat vertraging heeft opgelopen !

Geplaatst

Dus zeggen we hetzelfde, Q2 staat voor tweede kwartaal :)

Groet,

Jeroen

Wat ik al zei, heb gisteren gebeld met product management, die vertelde me dat de update naar Nederlands wat vertraging heeft opgelopen !

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...