Peterrrrr Posted November 26, 2009 Posted November 26, 2009 Vanaf nu verkijgbaar, de Cee'd Se7en, met full map navigatie, bluetooth leder pakket, 16" Lm velgen etc etc. tevens komt er een Se7en Business wara dan Climate control op zit ! Quote
Peterrrrr Posted November 26, 2009 Author Posted November 26, 2009 wat kost deze uitvoering? Moet ik even nakijken, is z Quote
Giovanny Posted November 26, 2009 Posted November 26, 2009 Aha, ik ben benieuwd naar de foto's en prijzen, staan die dan ergens op een site ter bewondering? Quote
Peterrrrr Posted November 26, 2009 Author Posted November 26, 2009 Nope, het is gewoon een X-tra met wat extra's Dus qua uiterlijk is tie exact hetzelfde als mijn cee'd ! Ik zal morgen even nakijken wat de prijzen zijn. Er zijn er 200 besteld voor dit jaar nog en zijn per direct beschikbaar. Dat werd tijdens de venga training bekend gemaakt. Quote
i.paulusma Posted November 26, 2009 Posted November 26, 2009 Ik ben woensdag bij de kia dealer in zwolle geweest. Hier stond de nieuwe seed sw 1400 met nav pakket, lichtmetalen wielen, cruise control enz. Volgens de dealer zou deze 1500 euro boven op het xtra pakket gaan kosten. Zeer aantrekkelijk en ga zaterdag met de vrouw kijken en hopelijk kopen. m.v.g. I.paulusma Quote
Guest GreyGriffin Posted November 27, 2009 Posted November 27, 2009 Hallo I. Paulusma, Allereerst welkom op dit forum. Ik hoop dat je morgen een succesvolle onderhandelingsdag bij de Kia-dealer zult meemaken. Hou ons op de hoogte! Vriendelijke groet van GreyGriffin Quote
Peterrrrr Posted November 27, 2009 Author Posted November 27, 2009 Das erg rap dat je dealer de Se7en al heeft staan ? De Se7en is inderdaad € 1500,- duurder dan de Standaard 1.4 X-tra ! Lijkt me een makkelijke keuze Quote
Roderik Posted November 27, 2009 Posted November 27, 2009 En wat krijgen we precies allemaal Peterrrrr voor die € 1.500,- Quote
Giovanny Posted November 27, 2009 Posted November 27, 2009 Voor de 1500 extra is hij inderdaad heel lucratief. zeker als je bedenkt dat het inbouwen van een BT910 van Pioneer al ruim meer dan 1000 euro kost. Quote
wimkia Posted November 27, 2009 Posted November 27, 2009 Vorige week wist nog niemand van deze optie. Wel stond de navigatie al in de folder. Blijft wel de vraag welk navigatiesysteem het is. Soms willen deze fabrieskopties in het begin nogal wat mankeren.... Quote
Peterrrrr Posted November 27, 2009 Author Posted November 27, 2009 Nee joh, dit is een superdeluxe navigatiesysteem wat ook in de Venga geleverd wordt. vertouw me dat KIA met zo'n systeem echt geen risico gaat lopen. Voor € 1500,- heb je een superdeal, 16" , navi etc etc ! Quote
i.paulusma Posted November 28, 2009 Posted November 28, 2009 Hallo I. Paulusma,Allereerst welkom op dit forum. Ik hoop dat je morgen een succesvolle onderhandelingsdag bij de Kia-dealer zult meemaken. Hou ons op de hoogte! Vriendelijke groet van GreyGriffin Het is zo goed als rond. Ik kon nog 1200 euro beter terecht in heerenveen.(de inruil en extra korting) Ik ben verkocht, jammer dat er geen 1.6 uitvoering was. Maar het koppel van de 1.4 doet niet onder voor een gemiddelde 1.6. Ik weet voor 99 % zeker dat ik maandag de handtekening set. Misschien dat Zwolle nog iets spectaculairs doet. Anders ben ik in januari eigenaar van een ongelofelijk complete auto. Ids Quote
Guest Jantje Posted November 28, 2009 Posted November 28, 2009 Het is zo goed als rond.Ik kon nog 1200 euro beter terecht in heerenveen.(de inruil en extra korting) Ik ben verkocht, jammer dat er geen 1.6 uitvoering was. Maar het koppel van de 1.4 doet niet onder voor een gemiddelde 1.6. Ik weet voor 99 % zeker dat ik maandag de handtekening set. Misschien dat Zwolle nog iets spectaculairs doet. Anders ben ik in januari eigenaar van een ongelofelijk complete auto. Ids Alvast gefeliciteerd met de aankoop:!: Quote
Peter75 Posted November 29, 2009 Posted November 29, 2009 (edited) Ik ben zeer geinteresseerd in de Kia Cee'd 1.4 SW. en nu lees ik hier over de se7en edition. Welke opties zitten er in dit pakket bovenop het x-tra pakket. Ik lees in ieder geval lichtmetalen velgen, full map navigatie pakket, bluetooth (ik neem aan voor de mobiel) leder pakket, cruise control, etc. etc.. Maar wat zijn nu die etc.. Kan iemand mij hiervan op de hoogte brengen Want wellicht is dit inderdaad een superdeal, ipv de x-ecutive Hoor net dat er ook een privacy pakket bij zit (donker getinte achterruiten) mvgr Edited November 30, 2009 by Peter75 Quote
Peterrrrr Posted November 29, 2009 Author Posted November 29, 2009 even uit mijn hoofd was het dit... Quote
Guest GreyGriffin Posted November 29, 2009 Posted November 29, 2009 Hallo Ids, Sta je maandag om 09.00 uur voor de deur van de dealer om je handtekening te zetten? Ik zie met belangstelling uit naar het volgende hoofdstuk van dit aankoop-verhaal! Groet van GreyGriffin Quote
Giovanny Posted November 29, 2009 Posted November 29, 2009 Nee joh, dit is een superdeluxe navigatiesysteem wat ook in de Venga geleverd wordt. vertouw me dat KIA met zo'n systeem echt geen risico gaat lopen.Voor Quote
Peterrrrr Posted November 30, 2009 Author Posted November 30, 2009 Werkt super ! Zelfde systeem uit de Venga wat z Quote
Peterrrrr Posted December 1, 2009 Author Posted December 1, 2009 Is een limited edition helaas, heb snel 3 sw's besteld en een WITTE Pro Cee'd !!! Quote
Giovanny Posted December 1, 2009 Posted December 1, 2009 Is een limited edition helaas, heb snel 3 sw's besteld en een WITTE Pro Cee'd !!! Jammer, weet je ook al wat meer over het achteraf inlaten bouwen van de fullmap navigatie van KIA of moet dat persee af fabriek worden ingeinstalleerd? De SW's gaan inderdaag heel hard, daarna de proceed. De hatchback versie doet het nog niet zo goed. Quote
bigwade Posted December 1, 2009 Posted December 1, 2009 Is een limited edition helaas, heb snel 3 sw's besteld en een WITTE Pro Cee'd !!! Da's nou eens klantgericht denken...... Die kan em werkelijk in elke denkbare kleur laten overblazen over de grondlak. Peterrrrrrrrrrrrr, chapeau ! Quote
Guest Jantje Posted December 1, 2009 Posted December 1, 2009 Da's nou eens klantgericht denken......Die kan em werkelijk in elke denkbare kleur laten overblazen over de grondlak. Peterrrrrrrrrrrrr, chapeau ! Of hij laat hem MOOI wit.. Jammer dat deze actie nu pas komt.. de se7en klint nog net iets interesanter dan de fiftheen die ik nu heb. Quote
Peterrrrr Posted December 2, 2009 Author Posted December 2, 2009 @ Giovanny: Denk dat het een fabrieksoptie blijft, kan het best navragen voor je maar zal wel prijzig zijn ! @ Bigwade: * zucht* hahaha Quote
jeroen1970 Posted December 10, 2009 Posted December 10, 2009 Ik heb van de week de Kia c'eed sporty wagon se7en besteld. En men praat hier over hetzelfde navigatie systeem als in de Venga. Welk merk en type is dit dan ? Groet, Jeroen Werkt super ! Zelfde systeem uit de Venga wat z Quote
Recommended Posts