Jump to content

airco overleden!!!!

Recommended Posts

Posted

nou gaat goed zoals ik lees op het forum!!

mijn airo systeem is reeds overleden

1200 eur schade !!!!!!

stsjaaa moet ik dit nou vernieuwen of niet????

heeft 90.000 km gelopen

iemand een tip of weet iemand een persoon die een airco kan inbouwen aangezien ik een goed gebruikte kan kopen voor 300 eur !

Posted

Is je hele airco systeem overleden? Dat lijkt me sterk maar als je op het internet gaat zoeken vindt je vast wel ergens hoe je dit zelf kan doen of iemand die dit voor je wil doen.

Ik zou het sowieso laten repareren, het scheelt je aardig wat met een eventuele inruil waarde.

Posted

Wat is er precies kapot aan je airco? Je pomp? ff met een Kia-sloperij bellen en je bent voor een paar tientjes klaar..

Posted
Wat is er precies kapot aan je airco? Je pomp? ff met een Kia-sloperij bellen en je bent voor een paar tientjes klaar..

Dat denk ik niet.

De zooi die er in zit is zwaar giftig.

Een airco moet ALTIJD bij een gecertificeerd bedrijf gemaakt worden incl. afpersingstest w.b. lekken.

Dat ga je dus niet zelf doen !

Posted

Professionele reparatie moet je al gauw denken aan een bedrag dat tegen de 1000 euro aan schurkt als je er al niet overheen gaat. Het is een flink dure operatie zeker als je nieuw spul gebruikt.

Posted

Over je vraag voor het inbouwen: Ga naar de eerste de beste beunhaas-op-de-hoek. Die kunnen zoiets wel voor weinig inbouwen. De dealer kan dit ook wel, maar wil dit niet omdat ze geen garantie willen geven op het inbouwen van tweedehands spul, en daarom maar helemaal niet inbouwen.

• 5 months later...
Posted

ik heb hetzelfde probleem alleen 315000 op de teller.

Op de snelweg begon d auto raar te doen en op een gegeven moment deed hij nix meer wou ook niet meer starten.

De aandrijfsnaar van airo verwijderd en de auto deed het weer.

Maar weet niet precies wa er stuk is helaas heb ook niet veel verstand van auto's.

bij garage geweest en die zei kost minimaal 1000 euro.

dacht gelijk laat maar zitten.

maar mis het wel met warm weer.

iemand idee wat er stuk kan zijn en of dat misschien makkelijk te maken is ofzo?