Bospieper Geplaatst 30 Juli, 2024 Geplaatst 30 Juli, 2024 Hallo, Sinds een jaar rijd ik in een Niro EV en ik bemerk sinds een paar weken dat wanneer de auto aan een externe laadpaal of thuisladen heeft geladen dat wat er geladen is niet weergegeven wordt op het display in de auto. Voorbeeld: met nog 98 km op de teller heb ik dmv. een externe laadpaal 150 km bijgeladen. Bij vertrek staat de teller nog op 98 km pas na ruim een half uur rijden werd de tellerstand aangepast naar het goede aantal kilometers. Is er iemand die dit probleem herkent? Gr. Piet Bosma Quote
Sigmasailor Geplaatst 31 Juli, 2024 Geplaatst 31 Juli, 2024 Is mij ook opgevallen. Alleen als het ingestelde percentage gehaald wordt en de auto zelf het laden stopt wordt het wel correct bijgewerkt. Is wat het is; ik lig er niet wakker van. Quote
Bospieper Geplaatst 31 Juli, 2024 Topic Starter Geplaatst 31 Juli, 2024 Je hebt gelijk het is niet een groot probleem, maar het was niet zo en dan vraag ik me af waardoor is dit veroorzaakt, misschien iets wat ik verkeerd doe enz enz. Het enige vervelende is wel dat je weg rijd na laden en je niet weet heeft de de auto nu geladen of niet wanneer je tellerstand onveranderd is. Quote
Case Geplaatst 1 Augustus, 2024 Geplaatst 1 Augustus, 2024 Op 31-7-2024 om 19:48, zei Bospieper: Je hebt gelijk het is niet een groot probleem, maar het was niet zo en dan vraag ik me af waardoor is dit veroorzaakt, misschien iets wat ik verkeerd doe enz enz. Het enige vervelende is wel dat je weg rijd na laden en je niet weet heeft de de auto nu geladen of niet wanneer je tellerstand onveranderd is. Zijn dan het accupercentage, en de meter die dat aangeeft, ook op de oude waarde gebleven? Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.