AJ Mol Posted November 8, 2005 Posted November 8, 2005 Nog wel onder camouflage materiaal, maar een opgefrist model zal volgend jaar op de markt verschijnen. We zijn benieuwd. Aanpassingen zullen vermoedelijk zijn de neus, de motorkap en de achterkant. Quote
Rio-man Posted September 20, 2006 Posted September 20, 2006 Klopt als een bus. Deze moet deze maand nog hierheen komen, en moet tot december op de markt blijven tot de Cee'd komt. Quote
BaBaCC Posted September 20, 2006 Posted September 20, 2006 Aan de daklijn te zien, gaat het hier echter om een sedan. Terwijl alle eerdere info over de C'eed een hatchback betrof. Toch?! Komt de C'eed dan ook als sedan??? Groeten, Barry Quote
Rio-man Posted September 20, 2006 Posted September 20, 2006 Nee, er komt eerst een facelift voor de Cerato, voordat de Cee'd ten toneele treed. Dit omdat de Cerato in andere landen naast de Cee'd leverbaar blijft. Kia Nederland vond dit echter overbodig en vervangt de Cerato door de Cee'd in plaats van ze naast elkaar te gaan leveren. Quote
Kia Fan Posted September 22, 2006 Posted September 22, 2006 De cerato blijft in nederland ook gewoon leverbaar! Maar dan alleen de 4drs uitvoering (de sedan dus) en die word dan ook een beetje gefacelift. Quote
Rio-man Posted September 23, 2006 Posted September 23, 2006 Aah ok?, ik heb mij eerder laten vertellen dat bijden auto's verdwijnen, vandaar dat ik die facelift al zo vaag vond. Quote
Recommended Posts