Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Spionagebeelden nieuwe Cerato

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Nog wel onder camouflage materiaal, maar een opgefrist model zal volgend jaar op de markt verschijnen. We zijn benieuwd.

Kia%20Spectra%202%20(Small).jpg

Aanpassingen zullen vermoedelijk zijn de neus, de motorkap en de achterkant.

• 10 maanden later...
Geplaatst

Klopt als een bus. Deze moet deze maand nog hierheen komen, en moet tot december op de markt blijven tot de Cee'd komt. ;)

Geplaatst

Aan de daklijn te zien, gaat het hier echter om een sedan. Terwijl alle eerdere info over de C'eed een hatchback betrof. Toch?! Komt de C'eed dan ook als sedan???

Groeten,

Barry

Geplaatst

Nee, er komt eerst een facelift voor de Cerato, voordat de Cee'd ten toneele treed. Dit omdat de Cerato in andere landen naast de Cee'd leverbaar blijft. Kia Nederland vond dit echter overbodig en vervangt de Cerato door de Cee'd in plaats van ze naast elkaar te gaan leveren.

Geplaatst

Aah ok?, ik heb mij eerder laten vertellen dat bijden auto's verdwijnen, vandaar dat ik die facelift al zo vaag vond.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...