Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

• 2 weken later...
Geplaatst

welkom bij de "club :-(

dergelijke ongemakken zijn blijkbaar tekenend voorr KIA (EV6). Ik maakte het ook een paar keer mee. Heb het idee dat het vaker gebeurd na (volledig) laden. Ik probeer dan van alles en heb het idee dat uitstappen, afsluiten en daarna openen en uitzetten wel helpt. Succes

• 3 weken later...
Geplaatst
Op 11-8-2024 om 09:17, zei martineleveld:

Auto gaat bij na het  uitzetten automatisch weer aan. Krijg de auto EV6 niet uit. 

wat is de oplossing?

"welkom" bij KIA.  Deze auto's leven een heerlijk eigen leven.....alleen jammer dat t amper te beinvloeden is en je als een aap in een roestig horloge erbij moet gaan staan te kijken.

Volgens monteurs is dit "in de zombie-modus" springen. Er zou een nieuwe update voorhanden zijn.

Anders zou een "harde reset" kunnen helpen:  neem een steeksleutel maat 10 en maak de minpool (-) van de accu los, wacht 4 minuten en bevestig de klem weer goed.

• 2 weken later...
Geplaatst

Hmm interessant, heb het tegenover gestelde. Na het snelladen krijg ik hem vaak niet meer direct aan en moet die 4-6x uit/aan/uit/aan voordat die echt aan wil en drive werkt.. Gebeurt ook alleen na een snellaad sessie waarbij de auto aan was ten tijden van het laden.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...