Jump to content

Besteld!

The Dude

Recommended Posts

Vorige week nav de experience kennismaking dit nieuwe model besteld!

Aardige looks, niet echt heel mooi maar stuk beter te pruimen dan de EV9.

Gekozen voor dit model omdat ik wil gaan terugleveren aan huis (vehicle to home/grid).

Daarmee is de keuze op dit moment minimaal. De dure vw’s die het zouden moeten kunnen wachten nog op certificering voor die functie. En de vw laadpaal is er ook nog niet.

Voor de teruglevering heb je een GT nodig en omdat ik alle functies van mijn huidige e-Niro executive wil behouden (stoelgeheugen oa) en ook de 360 camera wel fijn vindt (ken ik van huurauto's op vakantie) gekozen voor het GT plus model in sneeuwwit.

Levering feb 2025. Lijkt al dichtbij, toch nog een 6 maanden wachten.

De velgen zijn niet mijn smaak, de zwarte GT velg is meer iets voor een ander type auto. En de kleinere 17" is wel wat futuristisch. Wel voor de kleinere gekozen ivm ca 50km meer actieradius door minder weerstand, en meer comfort.

Ik hoop dat er snel meer bekend wordt over de laadpaal die kan gaan terugleveren. Prijzen, specs etc. Zal bestaande paal op de oprit moeten vervangen.

• Like 1

erg benieuwd naar jouw bevindingen 

nu nog even geduld wachten duurt altijd erg lang helaas 

en iedereen maar roepen dat ev niet meer verkocht word als dat zo was had je ook niet zo een lange wacht tijd lijkt mij