Jim Gubbels Geplaatst 8 September, 2024 Geplaatst 8 September, 2024 In verband met de levering van onze Kia Stonic DynamicPlusline in november ben ik op zoek naar een (Nederlandse) handleiding om e.e.a. al na te lezen. Op internet kan ik die nergens vinden, alleen een Australische versie uit 2022. Wie kan/wil mij hierbij helpen, een pdf-versie zou fijn zijn! Alvast dank! Quote
Aitia Geplaatst 8 September, 2024 Geplaatst 8 September, 2024 (aangepast) Heb je hier iets aan? Kia Stonic MY23 NL.pdf 8 September, 2024 aangepast door Aitia Quote
Jim Gubbels Geplaatst 8 September, 2024 Topic Starter Geplaatst 8 September, 2024 5 minuten geleden, zei Aitia: Heb je hier iets aan? Kia Stonic MY23 NL.pdf Helaas, de link werkt niet, wil je nogmaals proberen? Alvast dank! Quote
Aitia Geplaatst 8 September, 2024 Geplaatst 8 September, 2024 (aangepast) Heb je hier iets aan?: Kia Stonic MY23 NL.pdf 8 September, 2024 aangepast door Aitia 1 Quote
Jim Gubbels Geplaatst 8 September, 2024 Topic Starter Geplaatst 8 September, 2024 11 minuten geleden, zei Aitia: Zo beter? Perfect, super, dank je Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.