Jeroen Hermes Geplaatst 16 Oktober, 2024 Geplaatst 16 Oktober, 2024 Weet iemand hier of je op de juiste manier halogeen kan vervangen voor led? En dan niet met die Ali setjes of iets dergelijks maar op een goede veilige manier liefst bij de dealer. Graag wat tips aub. Quote
Anoniem123 Geplaatst 17 Oktober, 2024 Geplaatst 17 Oktober, 2024 Voor mijn i30 heb ik ze destijds bij https://www.topxenon.nl in laten bouwen . Lichtbeeld was perfect en kwam er vlekkeloos mee door de apk. Quote
Anoniem123 Geplaatst 17 Oktober, 2024 Geplaatst 17 Oktober, 2024 Ik heb nog een foto gevonden van het lichtbeeld Quote
pvb Geplaatst 1 Juni, 2025 Geplaatst 1 Juni, 2025 Ben je hier uiteindelijk nog verder mee gekomen? Ik heb destijds led door dealer laten inbouwen maar inmiddels al defect en geen garantie meer. Was ook aan de prijs dus daarom op zoek naar alternatief Quote
Ydlp Geplaatst 12 Augustus, 2025 Geplaatst 12 Augustus, 2025 Goedemorgen! Ik heb inmiddels al enkele maanden een LED-setje H7 als vervanger voor mijn halogeen dimlichten. Ik heb ooit de Ultinon van Philips erin gehad, maar deze begonnen te flikkeren na verloop van tijd en bovendien waren deze niet goedgekeurd voor de openbare weg.. Nu heb ik de Night Breaker Speed H7 LED in de auto zitten en deze werkt al enkele maanden supergoed (ook zonder can-bus adapters en deze hebben wél een goedkeuring voor de openbare weg) Type van OSRAM is de 64210DWNBSP Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.