Timpel Geplaatst 22 Oktober, 2024 Geplaatst 22 Oktober, 2024 (aangepast) Beste Niro rijders, Wij hebben in een parkeergarage een behoorlijke schade gereden aan de voorbumper waardoor de zwarte onderspoiler, blauwe accent en grill zijn beschadigd, alsmede een stuk van de voorbumper. Dit laten maken komt neer op 2500 euro, wat me net even teveel is. Nu heb ik op Marktplaats reeds een zwarte onderspoiler gevonden, maar ben ik nog op zoek naar het blauwe gedeelte en de grill. Ik heb het blauwe gedeelte ook gevonden op marktplaats, maar volgens de verkoper is het een andere kleur blauw/groen dan mijn auto. Ik vraag mij af of dit kan, want volgens mij is dit er maar in een kleur? Of komt dit misschien uit het buitenland en hebben ze daar andere kleuren? Volgens mij komt het nummer ook gewoon overeen: 86562Q4000 Ik stuur wat foto's mee voor het idee. Ik zie hier trouwens mooie voorbeelden van Small Wrapping van de groen/blauwe accenten, dat is misschien ook wel een optie voor mij! Erg netjes en niet zo prijzig. Alvast bedankt voor het meedenken. groetjes, Tim 22 Oktober, 2024 aangepast door Timpel 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.