Diamondfan01 Geplaatst 23 Oktober, 2024 Geplaatst 23 Oktober, 2024 Hallo sportage rijders, Even een vraagje. Waar hangt bij jullie (voor zover je er gebruik van maakt) de badge voor de Franse tolweg. Bij mijn vorige auto moest dat ding in het gespikkelde deel van de voorruit (bij de spiegel in de buurt) hangen. Zover ik het goed zie heeft de sportage niet zo'n gespikkeld deel. Graag jullie bevindingen. Thanx Quote
Wim-A Geplaatst 23 Oktober, 2024 Geplaatst 23 Oktober, 2024 Ik heb hem gewoon links naast de binnenspiegel (van binnen uit gezien) en dat werkt prima. Quote
JohnnyBGoode Geplaatst 23 Oktober, 2024 Geplaatst 23 Oktober, 2024 En ik heb hem aan de rechterkant van de spiegel geplakt. Zelfs naast de dashcam. Wil liever niets extra in m'n gezichtsveld. Afgelopen zomer naar Italië geweest, werkte prima Quote
Auke Riemsma Geplaatst 23 Oktober, 2024 Geplaatst 23 Oktober, 2024 Ik heb hem rechts naast de dashcam geplakt. (gezien vanuit binnenzijde auto, zie foto) Quote
MyKia Geplaatst 24 Oktober, 2024 Geplaatst 24 Oktober, 2024 Voor wie wil weten waar die zwarte puntjes dan wel voor zijn https://topgear.nl/autonieuws/zwarte-puntjes-op-autoruit-dit-doen-ze/ Quote
Kenniani Geplaatst 4 November, 2024 Geplaatst 4 November, 2024 Maakt niet zoveel uit waar je hem plakt, signaal is sterk genoeg, ik heb hem gewoon los in mijn auto. Quote
Elbee60 Geplaatst 25 November, 2024 Geplaatst 25 November, 2024 Haal de badge in ieder geval eraf bij parkeren. Ze zijn erg diefstal gevoelig. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.