Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Hinderlijke meldingen.

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo Iallemaal,

Hebben jullie ook last van de soms nutteloze meldingen die je krijgt inclusief de irritante geluidjes?
Is er iemand die weet hoe je dit kunt uitschakelen (indienmogelijk)
Vooral de meldingen als je harder dan de verkeersborden aangeven rijdt
Is hebt bv mogelijk om een snelkoppeling te maken op je stuur bij favorieten om verkort door het menu te gaan.
Ik heb wel gevonden hoe ik het moet uitschakelen maar dat is best wel een gedoe.

Tevens zou ik de lanecontrol definitief willen uitzetten maar weet niet of dat mogelijk is.

Geplaatst

Ik heb onder mijn sneltoets op mijn stuur (sterretje) inderdaad het menu gezet om de melding van de snelheid (volgens verkeersborden) uitgezet. Deze melding moet je helaas wel elke keer als je opnieuw start uitzetten. Maar de sneltoets scheelt handelingen

Geplaatst

nee totaal uitzetten gaat helaas niet ivm ,met nieuwe Europese wetgeving, ik zelf heb ook snelkoppeling in me stuur naar het menu en zet het dan uit, maar bij afzetten van de motor, en weer starten , moet het helaas weer opnieuw uitgezet worden.  

Geplaatst

Ik heb nog geen meldingen gehad bij overschrijding van de aangegeven snelheid. Binnenkort voor een (olie)beurt, ben benieuwd of de software dan wort ge-update of ik dan ook deze melding ga krijgen. Krijg je deze melding altijd, ongeacht of je met de ingebouwde navigatie rijdt of niet?

Geplaatst
Op 9-11-2024 om 09:33, zei m8y:

nee totaal uitzetten gaat helaas niet ivm ,met nieuwe Europese wetgeving, ik zelf heb ook snelkoppeling in me stuur naar het menu en zet het dan uit, maar bij afzetten van de motor, en weer starten , moet het helaas weer opnieuw uitgezet worden.  

Ik heb van de kia dealer begrepen dat er bij een software update misschien een knop op je welkomstscherm komt waar je snel de melding kunt uitzetten. Laten we hopen dat dit ook daadwerkelijk gebeurd.

• 2 maanden later...
Geplaatst

Das vreemd want mijn 2024 versie heeft daar geen last van. Ik heb via het menu alles uitgezet behalve de lane departing. Dat lukte niet. Ik hoor dus alleen een piepje als er een vaste verkeerscamera staat. De rest staat uit.

• 2 maanden later...
Geplaatst

Hanz99 Hoe heb jij dat allemaal uit kunnen zetten ik krijg het niet gevonden. Ik woon in EHV en kan eventueel een kaar langs komen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...