Weert495 Geplaatst 1 December, 2024 Geplaatst 1 December, 2024 Wellicht dat ik helemaal abuis ben maar ik kan in het navigatiesysteem van mijn Kia Niro EV niets terugvinden over Tesla supercharger. Als ik een zoekopdracht plaats in het navigatiesysteem wordt deze niet herkend. Beetje vreemd? Quote
Adrianvl Geplaatst 11 December, 2024 Geplaatst 11 December, 2024 Het klopt ik erger me daar ook aan hopelijk gaat het nog een veranderen Quote
Jos Bruin Geplaatst 22 December, 2024 Geplaatst 22 December, 2024 Dat is heel raar, want als het koud is moet mijn Kia Niro EV de batterij voorverwarmen voor het opladen aan een DC lader. Dit kan alleen via het intoetsen van een DC lader als eindbestemming. De sperschargers staan niet inde navigatie als DC laders en dus wordt de batterij niet voorverwarmd. Ik had dit laatst bij rond het nulpunt in Duitsland en dus werd dit heel langzaam laden Als Kia dit nit aanpast koop ik geen KIA EV meer. waardeloze domme zet van KIA Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.