J. v.d. Meulen Geplaatst 4 December, 2024 Geplaatst 4 December, 2024 De instelling van de regeneratie-setting (1-2-3) die normaal onthouden wordt, moet ik nu aan het begin van elke rit met de flipper opnieuw instellen. Het metertje op het display dat het geregenereerde aantal kWh weergeeft bij het afremmen is verdwenen. Dat is al een keer eerder gebeurd, en toen ik onlangs de 12V accu losgekoppeld had was alles weer normaal. En nu is sinds een paar dagen het probleem weer terug... Weet iemand de oplossing? Quote
Evert Mulder Geplaatst 4 December, 2024 Geplaatst 4 December, 2024 38 minuten geleden, zei J. v.d. Meulen: De instelling van de regeneratie-setting (1-2-3) die normaal onthouden wordt, moet ik nu aan het begin van elke rit met de flipper opnieuw instellen. Het metertje op het display dat het geregenereerde aantal kWh weergeeft bij het afremmen is verdwenen. Dat is al een keer eerder gebeurd, en toen ik onlangs de 12V accu losgekoppeld had was alles weer normaal. En nu is sinds een paar dagen het probleem weer terug... Weet iemand de oplossing? Jazeker, hier is ieOPD One Pedal Drive instellen op maximaal.pdf Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.