BramB Geplaatst 7 Februari, 2025 Geplaatst 7 Februari, 2025 Hallo, Sinds vorige week krijg ik deze melding (zie foto's) weer te zien. Als ik de auto start en weg rij komt die te voorschijn. Als ik vervolgens op Nee druk gaat die weg en komt die de volgende dag weer. Als ik op Ja druk zegt die dat deze functie niet beschikbaar is omdat je aan het rijden bent alleen als ik de auto stil zet Komt er niks en beeld en ook niet als ik de handrem er op zet en/of de auto in de vrij zet met de koppeling los. Het systeem is (nog) niet bijgewerkt naar de kaart van januari 2025. En de foto's waren van de vorige keer het is nu het zelfde. alleen de melding komt nu alleen 's ochtends. Iemand een idee hoe ik dit weg kan krijgen? Quote
Murcielaygo Geplaatst 7 Februari, 2025 Geplaatst 7 Februari, 2025 Als de melding verschijnt stil gaan staan, handrem erop (en/of in Park) en DAN pas op [Ja] tikken? Quote
BramB Geplaatst 12 Februari, 2025 Topic Starter Geplaatst 12 Februari, 2025 Dit heeft bij mij gewerkt alleen het werkte niet als Android auto aan gestaan heeft. Als ik dan stil sta dan opent die wel iets aan voorwaarden alleen dan gaat die direct weer terug naar Android auto. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.