Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Onbekende piggyback in zekeringenkastje & "tweeweg" communicatiemodule laten plaatsen

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Goedemorgen!

Dit is mijn eerste post hier. Ik ben sinds een maandje zeer gelukkige eigenaar van een e-niro 64 kWh executive line uit 2019. Ik heb hiervoor een 42 kWh Renault Zoë uit 2017 gereden. Fijne auto, maar wat is de niro een upgrade, zeg! Hij gaat binnenkort nog even terug voor het bekende rateltje in de buurt van de motor.

Ik zag dit topic over de communicatiemodule. Korte samenvatting: in de e-Niro's uit 2019 is door de importeur een module ingebouwd die met MijnKia kan communiceren, maar niet met de UVO/Kia Connect app.

Ik was gisteren in het zekeringenkastje aan het kijken (i.v.m. dashcam) waar me opviel dat er een piggyback zat op de plek van het zonnedak (heb ik niet). De kabel van de piggyback loopt naar beneden, dan door de deurstijl naar achteren. Verder heb ik hem niet kunnen volgen. Kan dit van de communicatiemodule zijn, of is die professioneler (🤭) aangesloten? De auto is van een leasemaatschappij geweest, ik zou er ook niet raar van opkijken als deze kabel van een rit logger of GPS tracker is. 

Een van de dingen die ik wel mis ten opzichte van de Zoë is het op afstand starten van de climate control. Is het mogelijk om een Kia Connect geschikte communicatiemodule in te laten bouwen, heeft iemand daar ervaring mee? Wat zijn de kosten?

Ben benieuwd naar jullie inzichten! Alvast bedankt voor het meedenken. 😊

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...