Piekkok Geplaatst 11 Februari Geplaatst 11 Februari Goedemorgen, Op internet zie ik dat er verschillende versies van de EV3 te koop zijn in verschillende landen. Bijvoorbeeld met en zonder warmtepomp. Maar ook met en zonder Starmap-verlichting aan de achterzijde. De GT-line (Plus) heeft in Nederland extra achterlichten op kofferklep (links en rechte). Op de Air en op de Plus (Advanced) zitten deze extra achterlichten niet. Maar in Duitsland zie je bijvoorbeeld wel weer uitvoeringen (die weer anders heten dan in Nederland) die wél voorzien zijn van de extra achterlichten op de kofferklep. Het lijkt mij dan ook vrij eenvoudig om de 'loze' zwarte delen op de kofferklep van, in mijn geval, de Plus Advanced, te vervangen voor de extra verlichting. Heeft iemand hier ervaring mee? En weet iemand dan ook wat dit ongeveer zal moeten kosten? Ik ben heel benieuwd! Quote
Norbert Otten Geplaatst 12 September Geplaatst 12 September Ik zie nog geen enkele reactie maar ben wel erg benieuwd...... Quote
Specialmade Geplaatst 20 September Geplaatst 20 September Om die extra verlichting (starmap) te monteren moet de gehele strip worden vervangen. Het is niet duidelijk of de benodigde bedrading voor de starmap verlicht reeds aanwezig is. Tevens zit op deze strip ook de achteruitrijcamera aangesloten. Ik verwacht een kostenplaatje van tussen € 2000 en € 3000. 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.