JJJLLL Geplaatst 11 Februari Geplaatst 11 Februari Hallo, wij hebben sinds oktober ongeveer een impport Kia e-soul uit Duitsland, van 2021. Ik heb zelf de laatste software versie geladen. Wat mij irriteert is dat, bij een actieradius van ongeveer 100 km, de navigatie alle pogingen doet om mij naar een laadstation te laten rijden, en niem meer naar de bestemming.. Weet een van jullie hoe ik dit kan uitschakelen? Joep Quote
Ssan Geplaatst 26 Februari Geplaatst 26 Februari Op 11-2-2025 om 20:34, zei JJJLLL: Hallo, wij hebben sinds oktober ongeveer een impport Kia e-soul uit Duitsland, van 2021. Ik heb zelf de laatste software versie geladen. Wat mij irriteert is dat, bij een actieradius van ongeveer 100 km, de navigatie alle pogingen doet om mij naar een laadstation te laten rijden, en niem meer naar de bestemming.. Weet een van jullie hoe ik dit kan uitschakelen? Joep Hallo Joep, ik heb hetzelfde. Onlangs de laatste update laten doen van december 2024. Dat biedt geen oplossing. Ik heb ook nog niet kunnen vinden waar de instelling aan te passen is. Bij de keuze optie om direct naar de eindbestemming te rijden blijft de navigatie toch steeds naar een ev punt sturen. Sean Quote
HenryV Geplaatst 27 Februari Geplaatst 27 Februari Ook gepost in een ander bericht: ik rij een EV6, maar verwacht dat dit bij de e-soul hetzelfde is: als je de bestemming hebt ingegeven krijg je een 'pop-up' met daarin de voorgestelde routes. Hier links bovenin zie je een vinkje om ook laadstations te selecteren. Dit vinkje kan je uitzetten zodat er geen laders op de route meer gekozen worden. Volgens mij blijft de keuze dan bewaard voor iedere volgende route. 2 Quote
JJJLLL Geplaatst 28 Februari Topic Starter Geplaatst 28 Februari Ah, ik zie het vinkje ook Ik heb hem uitgevinkt, nu even wachten tot de Soc is gedaald van 60% naar laag. Alvast bedankt Joep 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.