Jump to content

HenryV

Leden
  • Content Count

    70
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4
  • Country

    Netherlands

HenryV last won the day on May 1

HenryV had the most liked content!

Community Reputation

13 Goed

About HenryV

  • Rank
    Newbie

Algemeen

  • Auto
    e-Niro ExecutiveLine Aurora Black Pearl

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Dit zit bij Instellingen, Batterij, Batterijconditie, Geoptimaliseerd opladen. Als dit aan staat leert het device wat je laadroutine is en gaat dan niet verder dan 80% als dit niet nodig is.
  2. De instelling voor de spiegelkast met de knop voor de spiegelverstelling. Waarschijnlijk staat deze nu in het midden en moet je hem naar links of rechts (maakt niet uit) zetten
  3. Ik heb wel software SOP.007.1.191209, maar dan firmware 0.5.354.191120
  4. HenryV

    abrp Gebruik ABRP

    Jawel:- regels 168 en 171 gaven een foutmelding AttributeError: 'NoneType' object has no attribute 'expandtabs'. Uitcommentarieren van de regel lost het probleem op Is logging dus niet direct van belang- regel 131 geeft een foutmelding, urllib.urlencode moet in Python3 urllib.parse.urlencode zijn
  5. HenryV

    abrp Gebruik ABRP

    Ik heb het draaiend op een Pi en Windows 10 NUC. Let op: voor Python 3 moeten er wat kleine zaken in het script aangepast worden
  6. Volgens mij klagen de E-Niro rijders niet, maar sommige rijders van de ‘reguliere’ Niro. Ik heb ook een trekhaak voor de fietsendrager maar deze wiebelt niet.
  7. Dit geldt voor de Niro, niet voor de e-Niro (waar dit topic over gaat). De e-Niro heeft een trekgewicht van 0 en een maximale kogeldruk van 75 kg (voor zover ik het uit de documentatie kan halen).
  8. Uit de FAQ van de e-Niro: Q: Heeft de e-Niro het vermogen om iets te trekken of een fietsendrager te kunnen dragen? A: De e-Niro heeft geen kogeldruk maar een laadgewicht van 75 kg dus ook geen trekgewicht en mag geen aanhangwagen of een lichte caravan trekken
  9. Ik dacht hier ook last van te hebben maar het bleken gecupte achterbanden te zijn. Na het omwisselen van de zomer- naar winterbanden is het weer heerlijk rustig.
  10. https://renses-online.nl/gebruikte-autos/21640762/kia-e-niro-executiveline-64kwh-ex-btw-direct-leverbaar https://renses-online.nl/gebruikte-autos/21542024/kia-e-niro-ex-btw-executiveline-64kwh
  11. Ik wil de auto wel op tijd voorverwarmen, maar niet opladen. Hiervoor heb ik een locatiegebonden laadschema gemaakt op tijden dat de auto meestal niet aan de paal hangt (tussen 8 uur 's ochtends en 5 uur 's middags). Vertrektijd ingesteld op 7 uur, gewenste temperatuur 21 graden. Na 5 uur 's middags de auto met de laadpaal verbonden en de paal geactiveerd. De sessie start (lampje is groen) maar er wordt niet geladen. Vanochtend om 7.32 kreeg ik een melding in de app dat het laden is gestart en ik zie dat er zo'n 2.5 kWh getrokken wordt op de groep. Toen ik wegreed was de auto .i.g. lekker warm.
  12. En daarom zeg ik ook dat het gaat om de hoeveelheid brandstof. Terug naar de tabel die ik eerde gepost heb: op de rit Eindhoven-Roermond wordt er bij 90 km/u 6500 gram CO2 uitgestoten en bij 110 km/u 7800 gram. Dus ondanks dat de rit langer duurt levert dit 20% minder CO2 op.
  13. De tabel geeft de uitstoot per km weer, niet per tijdseenheid. De hoeveelheid CO2 hangt namelijk af van de hoeveelheid brandstof die je op het traject verbruikt en niet van de tijd die het kost om die hoeveelheid te verbruiken. Volgens de gegevens op ZERauto (HOE ZUINIG IS DE KIA NIRO) verbruikt de Niro Hybrid bij 90 km/u over het traject van 52 km 2,47 liter en bij 110 km/u 3,05 liter.
  14. Studie van CE Delft: Langzamer is zuiniger Over de router Eindhoven-Roermond (52 km) levert dit de volgende uitstoot km/u g/km totaal 90 125 6500 100 140 7280 110 150 7800 120 165 8580 130 180 9360 Een snelheid van 110 km/u geeft een 20% hogere uitstoot van CO2 t.o.v. 90 km/u ongeacht hoe lang je over de afstand doet
×
×
  • Create New...