Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Afdekkap a stijl kia picanto 3 2017 demonteren

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Goedemorgen ik heb de volgende vraag hoe demonteer je de kunstof kap van de linker a stijl.                                                                                                                                                      Ik heb al op google meerdere pogingen gedaan om daar antwoord op te krijgen op dit forum staat wel een antwoord en die luid ga naar het service centrum daar kunnen ze jou helpen maar is er dan geen mogelijkheid om dit zelf te doen zonder iets kapot te maken.    Ik hoop dat één van de leden van dit forum mij kan helpen om dit voor elkaar te krijgen       Alvast bedankt voor de eventuele uitleg of verwijzing naar een instructie video.                     Met vriendelijke groet John                                       

Geplaatst

Kap aan de binnenkant? Waarom wil je die eraf halen?
De gordijnairbag zit voor een deel achter deze bekleding, dus ik zou 'm er niet afhalen als dat niet noodzakelijk is.
Bij mijn Aygo zat het ook zo en daarbij moest je dan de speciale breek-clips vervangen. Daarom heb ik het bij mijn Picanto TA nooit geprobeerd en de bekabeling van mijn dashcam er "gewoon" achter gepropt.

Geplaatst

Oké dat wist ik dus niet van de airbag dan laat ik dat lekker zitten ik wilde daar namelijk de dab antenne met kabel monteren dan via de a stijl naar de radio door trekken .en ook gelijk de kabel van de microfoon van de telefoon en achteruitrijcamera. Daar langs te trekken zijn er misschien andere of betere oplossingen dan hoor ik het graag alvast bedankt voor het meedenken. 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...