HenkG Geplaatst 21 Mei, 2025 Geplaatst 21 Mei, 2025 Een half jaar geleden kocht ik een nieuwe Kia Niro hybrid. Ik stoor mij enorm aan de vele meldingen, zoals "wilt u akkoord gaan met de gebruiksvoorwaarden?". Ik heb al heel vaak op JA of NEE geklikt, maar de meldingen blijven komen. Hoe kan ik dit uitzetten? Hetzelfde geldt voor het eerste startscherm na opstarten: "Bevestig de taal". Moet je dat elke keer opnieuw weer bevestigen? Waarvoor? En dan die telkens terugkerende melding "neem een pauze". Vaak al na 5 minuten rijden! Hoe zet je dit uit? Quote
Ton van Hout Geplaatst 8 Juni, 2025 Geplaatst 8 Juni, 2025 Het lijkt wel alsof de autoradio iedere keer denkt dat hij volledig nieuw opstart, alsof de accu eruit geweest is iedere keer dat je de auto start, heb je dit al bij je garage neergelegd? Dit is niet hoe het hoort te zijn en behoor je niet akkoord mee te gaan. Quote
HenkG Geplaatst 13 Juni, 2025 Topic Starter Geplaatst 13 Juni, 2025 Op 8-6-2025 om 20:30, zei Ton van Hout: Het lijkt wel alsof de autoradio iedere keer denkt dat hij volledig nieuw opstart, alsof de accu eruit geweest is iedere keer dat je de auto start, heb je dit al bij je garage neergelegd? Dit is niet hoe het hoort te zijn en behoor je niet akkoord mee te gaan. Hallo Ton, volgens de garage zou een update van het systeem het probleem moeten oplossen. Dit laat ik binnenkort doen. Ik weet dus nog niet of dit de oplossing zal zijn. Ik zal jouw suggestie dan ik ook voorleggen. Bedankt voor je reactie. 1 Quote
Jacob 2024 Geplaatst 15 Juni, 2025 Geplaatst 15 Juni, 2025 Je kan nog proberen om je als gast aan te melden. als dat geen verandering geeft dan maar wachten op een update. En melding pauze is in elke nieuwe auto een ramp soms gaat het 150 kilometer zonder een melding en de volgende keer elke paar minuten met de zelfde rit. 1 Quote
fiddler Geplaatst 25 Juni, 2025 Geplaatst 25 Juni, 2025 dat 'bevestigen' ben ik inmiddels spuugzat, alsmede die ...windows muziekjes. als dat es uit kon ... Quote
leen vd horst Geplaatst 30 Juni, 2025 Geplaatst 30 Juni, 2025 Op 21-5-2025 om 06:50, zei HenkG: Een half jaar geleden kocht ik een nieuwe Kia Niro hybrid. Ik stoor mij enorm aan de vele meldingen, zoals "wilt u akkoord gaan met de gebruiksvoorwaarden?". Ik heb al heel vaak op JA of NEE geklikt, maar de meldingen blijven komen. Hoe kan ik dit uitzetten? Hetzelfde geldt voor het eerste startscherm na opstarten: "Bevestig de taal". Moet je dat elke keer opnieuw weer bevestigen? Waarvoor? En dan die telkens terugkerende melding "neem een pauze". Vaak al na 5 minuten rijden! Hoe zet je dit uit? Ik heb exact hetzelfde. Van de Garage hoor ik ook niets helaas. 20250521_123538.mp4 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.