brandon Geplaatst 20 December, 2009 Geplaatst 20 December, 2009 Ik wou vragen wie er al eens een brandstoffilter bij een Kia Sorento 2.4 benzine heeft vervangen ui 2003. Heb namelijk gelezen dat deze in een klep onder je achterbank zit en dan in het vlotterhuis maar dit lijkt me zo'n rare plek. Hoop dat iemand weet waar de brandstoffilter zit dan kan ik deze vervangen. Quote
16_v Geplaatst 20 December, 2009 Geplaatst 20 December, 2009 dat heb je goed gehoord hij zit idd onder de achterbank in de tank. het is gelijk je vlotter plus je pomp en brandstoffilter. Quote
brandon Geplaatst 20 December, 2009 Topic Starter Geplaatst 20 December, 2009 Oke dan ga ik daar nog eens kijken. Had gisteren al gekeken maar kon niet geloven dat hij daar zat. Bedankt voor de reactie Quote
chris Geplaatst 25 December, 2009 Geplaatst 25 December, 2009 onder de achterbank zit een klep en onder deze klep zit het vlotterhuis met het filter Quote
brandon Geplaatst 27 December, 2009 Topic Starter Geplaatst 27 December, 2009 Nou allemaal bedankt en ga vandaag even kijken en vervangen, laat wel even weten hoe het is gegaan. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.