Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Goedemiddag allen,

Het is me opgevallen dat als je via de Kia connect app kijkt naar de locatie van de auto, deze aangeeft waar ik de voorlaatste keer geparkeerd stond.

Ik heb inmiddels de Kia connect app verwijderd op zowel de telefoon als van de auto, deze opnieuw weer aangemaakt en geactiveerd, echter nog steeds hetzelfde resultaat.

Mijn vrouw heeft hetzelfde probleem met haar Kia connect app van haar Picanto, dus je zou zeggen dat het een server synchronisatie dingetje zou kunnen zijn.

Herkent iemand anders dit probleem?

Geplaatst

Hier lijkt het te kloppen. App geeft aan waar de auto nu staat, en een uur geleden stond hij heel ergens anders.

Geplaatst

Goedemiddag J. Du Portier,

Ik heb eveneens het verschijnsel dat mijn Sportage 5 zich bevind op de voorlaatste positie. Via de KIA Connect app is de recente positie te corrigeren via Map>2 x icoontje pijltje/auto (boven het icoontje met een C) activeren en de huidige positie van de KIA sportage wordt zichtbaar.

Groeten,

Chris

Geplaatst
7 uur geleden, zei Chris K.:

Ik heb eveneens het verschijnsel dat mijn Sportage 5 zich bevind op de voorlaatste positie. Via de KIA Connect app is de recente positie te corrigeren via Map>2 x icoontje pijltje/auto (boven het icoontje met een C) activeren en de huidige positie van de KIA sportage wordt zichtbaar.

Groeten,

Chris

Dank, dat werkt... Je zou mogen verwachten dat altijd de laatste positie wordt weergegeven, maar zo werkt het ook... Overigens worden er steeds meer functies uit de Kia Connect app verwijderd; zo zijn de profielen verdwenen en kan je deze niet meer aanpassen in de app...

Geplaatst (aangepast)
11 uur geleden, zei MyKia:

Dank, dat werkt... Je zou mogen verwachten dat altijd de laatste positie wordt weergegeven, maar zo werkt het ook... Overigens worden er steeds meer functies uit de Kia Connect app verwijderd; zo zijn de profielen verdwenen en kan je deze niet meer aanpassen in de app...

Goedemorgen J. Du Portier,

Tot voor enkele weken geleden werd bij het afsluiten van de Sportage de laatste locatie zichtbaar. Ik vermoed dat er soms er een connectie probleem is. Voor de rest een geweldige auto waarvan ik enorm veel plezier beleef.

Groeten,

Chris

aangepast door Chris K.
Geplaatst
21 uur geleden, zei Chris K.:

Groeten,

Chris

Dankjewel Chris, probleem is opgelost :-)

• 1 maand later...
Geplaatst

Ik had dit probleem ook met mijn Kia Niro. Een harde reset uitgevoerd van het mediasysteem, de auto losgekoppeld van de connect app en de app opnieuw geinstalleerd en de auto opnieuw gekoppeld. En zie, het werkt weer.

Geplaatst
21 uur geleden, zei gerard boots:

Ik had dit probleem ook met mijn Kia Niro. Een harde reset uitgevoerd van het mediasysteem, de auto losgekoppeld van de connect app en de app opnieuw geinstalleerd en de auto opnieuw gekoppeld. En zie, het werkt weer.

Dat is fijn voor je dat het weer werkt.  Persoonlijk zou ik voor de variant gaan van twee keer op het knopje in de app drukken, maar ieder zijn ding natuurlijk.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...