Ceedgt2021 Geplaatst 1 Juli, 2025 Geplaatst 1 Juli, 2025 Goedemorgen Kia leden, ik heb vorige week mijn kapje van de deurslot eraf moeten halen omdat de batterij leeg was. Nu sluit die niet meer goed erop. Ik denk dat ik hek heb gebroken op het punt waar die moet klikken. Kan ze je zo een kapje los kopen? Of moet dit besteld worden bij Kia? Quote
Breeze Geplaatst 1 Juli, 2025 Geplaatst 1 Juli, 2025 Even langs de KIA verdeler en ik vermoed dat die het moet bestellen. Adri N.B. Welkom op het forum Quote
Ceedgt2021 Geplaatst 25 Juli, 2025 Topic Starter Geplaatst 25 Juli, 2025 Op 1-7-2025 om 08:14, zei Breeze: Even langs de KIA verdeler en ik vermoed dat die het moet bestellen. Adri N.B. Welkom op het forum Hoi Adri, Dit gedaan maar geschrokken van de prijs. kapje zelf kost 37,50 maar ongespoten. 75 euro voor het spuiten komt er bovenop. Ik zoek dus verder naar een andere oplossing. Vriendelijke groeten. Quote
Breeze Geplaatst 25 Juli, 2025 Geplaatst 25 Juli, 2025 (aangepast) Daar kan ik me iets bij voorstellen. Adri PS doet me denken aan een kennis die de tractieaccu van zijn EV (Jag i-pace) moest vervangen,,, € 37 000 (geen nul teveel). Gelukkig onder garantie. 25 Juli, 2025 aangepast door Breeze 1 Quote
NickCeedSW Geplaatst 13 Januari Geplaatst 13 Januari Goedemorgen, Ik heb hetzelfde probleem. Hoe heeft u dit opgelost? Met vriendelijke groet, Nick Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.