Smart Geplaatst 24 December, 2009 Topic Starter Geplaatst 24 December, 2009 Volgens het KNMI kan het na de kerstdagen al gaan dooien, maar ja het KNMI heeft ons al vaker op het verkeerde been gezet. Het is maar afwachten, vanacht gaat het zeer waarschijnlijk gaan ijzelen. Het gaat zeker ijzelen. Op de radio werd al aangegeven dat je tussen vanavond 21.00 uur en morgenvroeg 11.00 uur sterk wordt afgeraden de weg op te gaan vanwege de ijzel. Het wordt nl. spekglad. Quote
Ton K Geplaatst 24 December, 2009 Geplaatst 24 December, 2009 Ja. het zou vanavond en vannacht in het hele land gaan ijzelen, dus mensen, wees voorzichtig!! En als je er niet uit hoeft! blijf dan lekker binnen met een lekker wijntje of een groot glas Cognac:santa: Ik heb bij mijn dealer gelijk de winterbanden na aflevering er onder laten zetten, het zijn vredesteijn snowtrac3 banden , ervaring had ik er nog niet mee, dus afwachten hoe ze bevallen. Gr. Ton Quote
Leon Geplaatst 24 December, 2009 Geplaatst 24 December, 2009 Beste mensen,In Nederland kennen we geen "Zomerbanden" maar alleen " Quote
Smart Geplaatst 24 December, 2009 Topic Starter Geplaatst 24 December, 2009 Ja. het zou vanavond en vannacht in het hele land gaan ijzelen, dus mensen, wees voorzichtig!! En als je er niet uit hoeft! blijf dan lekker binnen met een lekker wijntje of een groot glas Cognac:santa: Ik heb bij mijn dealer gelijk de winterbanden na aflevering er onder laten zetten, het zijn vredesteijn snowtrac3 banden , ervaring had ik er nog niet mee, dus afwachten hoe ze bevallen. Gr. Ton Hey Ton, Een heel goed advies dat lekkere wijntje of .... een groot glas cognac. Over smaak valt sowieso niet te twisten. De Vredestein Snowtrac3 is een goede winterband (zie link). http://www.anwb.nl/binbestand/auto/winterbandentest_2009/W09_205_8_Vredestein.pdf Quote
Ton K Geplaatst 24 December, 2009 Geplaatst 24 December, 2009 Hey Ton,Een heel goed advies dat lekkere wijntje of .... een groot glas cognac. Over smaak valt sowieso niet te twisten. De Vredestein Snowtrac3 is een goede winterband (zie link). http://www.anwb.nl/binbestand/auto/winterbandentest_2009/W09_205_8_Vredestein.pdf Hoi Smart, Bedankt voor deze link , valt me inderdaad niet tegen in de test . Gr. Ton:D Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.