Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Volgens het KNMI kan het na de kerstdagen al gaan dooien, maar ja het KNMI heeft ons al vaker op het verkeerde been gezet. Het is maar afwachten, vanacht gaat het zeer waarschijnlijk gaan ijzelen.

Het gaat zeker ijzelen. Op de radio werd al aangegeven dat je tussen vanavond 21.00 uur en morgenvroeg 11.00 uur sterk wordt afgeraden de weg op te gaan vanwege de ijzel. Het wordt nl. spekglad.

Geplaatst

Ja. het zou vanavond en vannacht in het hele land gaan ijzelen, dus

mensen,

wees voorzichtig!!

En als je er niet uit hoeft! blijf dan lekker binnen met een lekker wijntje of een groot glas Cognac:santa:

Ik heb bij mijn dealer gelijk de winterbanden na aflevering er onder laten zetten, het zijn vredesteijn snowtrac3 banden , ervaring had ik er nog niet mee, dus afwachten hoe ze bevallen.

Gr. Ton

Geplaatst
Ja. het zou vanavond en vannacht in het hele land gaan ijzelen, dus

mensen,

wees voorzichtig!!

En als je er niet uit hoeft! blijf dan lekker binnen met een lekker wijntje of een groot glas Cognac:santa:

Ik heb bij mijn dealer gelijk de winterbanden na aflevering er onder laten zetten, het zijn vredesteijn snowtrac3 banden , ervaring had ik er nog niet mee, dus afwachten hoe ze bevallen.

Gr. Ton

Hey Ton,

Een heel goed advies dat lekkere wijntje of .... een groot glas cognac. Over smaak valt sowieso niet te twisten.

De Vredestein Snowtrac3 is een goede winterband (zie link).

http://www.anwb.nl/binbestand/auto/winterbandentest_2009/W09_205_8_Vredestein.pdf

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...